Uhm, ja en nee! Aan de ene kant heb ik er natuurlijk zin in, want het hoort allemaal bij de procedure en dus moeten we het een keer doorlopen... aan de andere kant heb ik er geen zin in, want ik ben zo bang voor een hoog gezapig gehalte.
Slaat misschien nergens op, maar dalijk zitten wij daar mega jong te zijn en dan zitten daar allemaal van die vreemde figuren van middelbare leeftijd een beetje te zwammen over de vele moeilijkheden en teleurstellingen die ze in hun leven hebben moeten ervaren....
Ok. Ik weet dat dat onzin is, maar soms moet het schrikbeeld er even uit, om dan te weten dat het allemaal wel mee zal vallen
Wat ik wel ECHT een beetje eng vind, is de 'keuring' die erna volgt. Worden we wel goed gekeurd? Klinkt ook weer heel gek, maar mijn man gaat morgen toch maar snel beginnen aan het verbouwen van de gang. Want die ziet er niet uit en tsja, dalijk dan vindt 'men' dat een minpunt...
Rare dingen zijn we ineens gaan doen
Voordeel: eindelijk komt ons huis eens echt af (we zijn redelijk makkelijke mensen, soms iets te makkelijk)
Ow, wat bazel ik. Merk mijn zenuwachtigheid...