De refowebkids [deel 3]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 31 jan 2008 16:10

hier pas ik prima in me oude kleren!!

mijn buikje is ook al bijna weg.. alleen rond de navel nog wat overtollig vel!! In eht ziekenhuis vonden ze allemaal al dat me buik snel weer terug was...

HIer ligt een meisje al weer prinses heerlijk te slapen!! en heeerlijk lekker weer geen kraamvisite! :oops: :oops: We hebben nog niet veel mensen gehad, omdat ik het allemaal ff afhou, k hou et anders echt niet uit!

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 31 jan 2008 16:15

Hoe doe je dat dan met kraamvisitie? Laat je mensen een afspraak maken voor over een poosje? Heb je nog last van de bloeddruk?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 31 jan 2008 16:16

Mijn zus en zwager hebben alleen broers/zussen/ouders/goede vrienden een geboorte kaartje gestuurd. En de rest via de mail of via via.

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 31 jan 2008 16:21

Oei, ik pas geen enkele spijkerbroek meer,
en ben bang dat ik die ook nooit meer zal passen.

Was 18 kilo aangekomen, en er zitten er nu nog 8 aan.
Kan niet wachten met buikspieroefeningen,
want dat is hard nodig, hehe.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 31 jan 2008 16:44

Juultje77 schreef:Hoe doe je dat dan met kraamvisitie? Laat je mensen een afspraak maken voor over een poosje? Heb je nog last van de bloeddruk?

de mensen bellen nu, en da maken ze gewoon een afspraak! zo kan ik bijvoorbeeld ook lekker een morgen vrij plannen en dan lekker lang in bed blijven...

bloeddruk... geeen idee.. k zit nog steeds onder zware medicijnen die ik nog zeker vijf weken door moet slikken! dan hoopt de ha dat het gezakt is, is het neit gezakt dan zal ik deze medicijnen nog moeten blijven doorslikken, anders kunnen we afbouwen!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 31 jan 2008 16:53

Hmm...ik ben niet eens zwanger maar heb sowieso een onderdruk van 95, de laatste keer 90.

Wel handig dat mensen bellen, PPM.
Ik hou er zelf niet van om op een kaartje te zetten: eerst bellen ofzo. Lijkt mij logisch dat mensen niet te lang komen, en in de kraamtijd. Maargoed, als ze uren blijven is het wel vervelend.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 31 jan 2008 16:54

MissF schreef:Hmm...ik ben niet eens zwanger maar heb sowieso een onderdruk van 95, de laatste keer 90.

Wel handig dat mensen bellen, PPM.
Ik hou er zelf niet van om op een kaartje te zetten: eerst bellen ofzo. Lijkt mij logisch dat mensen niet te lang komen, en in de kraamtijd. Maargoed, als ze uren blijven is het wel vervelend.

dat staat er bij ons ook niet op.. maar tis handiger om nu te bellen, omdat ik er nu ook vandoor kan zijn!!

dan ehb je best wel een hoge bloeddruk!! miss... Tijdens de zwangerschap was mijn bleoddruk lager hoor! toen had ik altijd onderdruk van 75.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 31 jan 2008 17:11

Wij hadden ook geen tekst over bellen oid opgeschreven, toen stonden dus wel de 10e dag een oom en tante die anderhalf uur gereden hadden voor de deur terwijl wij in het zh waren omdat Sarah een verkeerde uitslag had van de hielprik.... Tja gelukkig waren ze zo slim om even langs de winkels te lopen (was koopavond) en toen ze net naar huiswilde kwamen we ze tegen op de terugweg.

Dit keer gaat het ook niet op het kaartje, maar misschien dat we wel een kraamfeest geven....

Enne de kaartjes later versturen is ook wel een optie maar ik heb het bezoek dan toch liever in de eerste week als er nog hulp is, daarna op 1 zaterdag de rest ofzo die niet kon....

Sarah wilde vanmiddag niet slapen, na 20 minuten uit bed gehaald maar ik moest er meteen vandoor, Vlieger zat dus lekker even met een krijsend kind :) Vond het wel sneu voor dr, ze dacht dat ik boos was en dan wil ze eerst een half uurtje kroelen, maarja.... dat gaat niet altijd :P

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 31 jan 2008 18:18

Bij mij zitten er nog 15 kilo`s aan hellup #-o ...

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 31 jan 2008 18:26

Bij ons bleven de mensen allemaal zo gigantisch lang zitten, ze deden net alsof ze op een verjaardag waren, en sommige kwamen gewoon 2x!! 1e keer bijvoorbeeld geen cadeautje, dat moesten ze dan nog ff een 2e keer meebrengen :x En ik was zo beroerd, en moe superlange bevalling lage Hb enzo, en kon niet zitten, nu trouwens NOG STEEDS NIET!!! GRRR!!!

Maar we genieten volop van onze kleine grote meid :8> \:D/ =D> omhelzing-smile

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 31 jan 2008 18:27

Ik heb nog een kilootje of 4 teveel. Pas al m'n kleren wel weer, al zitten sommige rokken wel wat strak. Dus ik wil er nog wel een heeeel klein beetje vanaf zodat alles weer helemaal lekker zit.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 31 jan 2008 18:30

liefje schreef:Bij ons bleven de mensen allemaal zo gigantisch lang zitten, ze deden net alsof ze op een verjaardag waren, en sommige kwamen gewoon 2x!! 1e keer bijvoorbeeld geen cadeautje, dat moesten ze dan nog ff een 2e keer meebrengen :x En ik was zo beroerd, en moe superlange bevalling lage Hb enzo, en kon niet zitten, nu trouwens NOG STEEDS NIET!!! GRRR!!!

Maar we genieten volop van onze kleine grote meid :8> \:D/ =D> omhelzing-smile

Kun je nog steeds niet zitten joh?

Ik ging lekker in bed liggen, met mn ogen dicht als ik moe was, gingen ze vanzelf weg :mrgreen:
Vind het daarom ook wel een ideetje om een kraamfeestje te geven tzt, maar vind het ook wel erg ongezellig in de kraamweek zelf.

Maar volgens mij zitten we behoorlijk offtopic te kletsen in de refowebkids (af en toe :P )

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 31 jan 2008 18:34

Nee kan nog hooguit 10 minuten zitten langer niet :(

Hoeveel kilo was jij aangekomen dan haai?
Laatst gewijzigd door liefje op 31 jan 2008 18:35, 1 keer totaal gewijzigd.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 31 jan 2008 18:34

als er visite is, ga ik gewoon om half negen naar bed!! :D als ik dat neit doe, heb ik de volgende dag mirgraine...

liefje: nog steeds niet zitten? is dat wel goed???

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 31 jan 2008 18:36

paprikameisje2 schreef:als er visite is, ga ik gewoon om half negen naar bed!! :D als ik dat neit doe, heb ik de volgende dag mirgraine...

liefje: nog steeds niet zitten? is dat wel goed???

Nee dacht het niet :lol:

Terug naar “Archief”