Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 31 jan 2008 12:17

Ik zal nog even een tip van de sluier oplichten, Leute. Wie een illegale account heeft op dit forum moet er niet gek van opkijken als daar illegale praktijken mee worden uitgevoerd. Wie kaatst...
De bezoeker die hier komt om de boel op z'n kop te zetten, kan vroeg of laat wat terug verwachten. Voor wie daar niet mee kan leven, is het inderdaad misschien verstandig een ander forum op te zoeken.

A. heeft al 7 maanden een ban en die is nooit opgeheven. Dat die ontdoken wordt, doet daar niets aan af. Ik verwijs dus terug naar mijn standpunt van maanden geleden en daar is niets aan gewijzigd. Of ik moet een mail hebben gemist met een belofte op beterschap natuurlijk. Lees dit topic nog maar eens door.

Rest mij nog te zeggen dat de moderafo's geen enkele blaam treffen en ze van niets wisten.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 31 jan 2008 12:26

Dat is niet het grootste probleem, maar die berichten gepost onder Russell's naam. Is daar al iets over bekend?

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 31 jan 2008 12:36

Dat zal wel onder de "illegale praktijken" vallen die Henkie noemt ...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 31 jan 2008 12:38

henkie schreef:Rest mij nog te zeggen dat de moderafo's geen enkele blaam treffen en ze van niets wisten.

*neuriet*

Zeg mij maar wie wie wie wie wie heeft het gedaan
En wijs nou niet direct een ander als de schuldige aan
Heeft er iemand nog het recht om vrijuit te gaan? jaaaa!!!

De kabouters en de paashaas zij hebben een alibi
Repelsteeltje en de kerstman zij waren het zeker niet

Is er iemand die een antwoord heeft op al mijn vragen
Denk eens even wie er straks de lasten moeten dragen
Gaan we onverstoorbaar door en kan het ons niet schelen
En lachen we problemen weg alsof ze niet bestaan

En wijs nou niet direct een ander als de schuldige aan
Heeft er iemand nog het recht om vrijuit te gaan? jaaaa!!!

De kabouters en de paashaas zij hebben een alibi
Repelsteeltje en de kerstman zij waren het zeker niet
De zeven geitjes en klein duimpje zij hebben een alibi
De zwarte ridder en sneeuwwitje zij waren het zeker niet

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 31 jan 2008 12:44

LeChat schreef:Dat zal wel onder de "illegale praktijken" vallen die Henkie noemt ...

Kunnen we er dan definitief vanuit gaan dat Henkie heeft gepost onder Russell's naam? Want duidelijk is het nog steeds niet hè.

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 31 jan 2008 12:50

Ja sure.

En Henk, zoals ik al ergens anders aangaf, op zich is het best lekker en begrijpelijk om even je irritatie te uiten, maar door het zolang niet toe te geven maak je mensen denk ik een beetje pissiger dan nodig geweest was, zacht gezegd :P

Blijft staan dat ik inhoudelijk afstand neem van je besluit, maar prettig dat je nu duidelijk bent iig :)
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 31 jan 2008 12:53

Ja, ik eis een ban voor Henkie. Illegale praktijken, tssssssk! [-X :clown:

smArtjan
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor smArtjan » 31 jan 2008 13:25

Ik hou me niet zo bezig met het hele 'aragorn/russell-gezeur' maar ik denk dat er aan beide kanten (mod's & forummers) fouten zijn gemaakt. Zoals Raaf en SimonT al zeiden; niets menselijks is ons vreemd.

'Wie zonder zonde is werpe de eerste steen' &
'De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet'

Leer van je fouten zodat je ze niet nog een keer begaat :wink:
En probeer andermans fouten op een duidelijke manier en met gepast respect aan de orde te brengen; je vangt nu eenmaal meer vliegen met stroop dan met azijn!

*Uuugh; was mijn dat een zeer lang schrijven met 1 vingers :D
"UBI IUDICIA DEFICIUNT INCIPIT BELLUM"
Afbeelding

sela

Berichtdoor sela » 31 jan 2008 13:26

henkie schreef:Ik zal nog even een tip van de sluier oplichten, Leute. Wie een illegale account heeft op dit forum moet er niet gek van opkijken als daar illegale praktijken mee worden uitgevoerd. Wie kaatst...
De bezoeker die hier komt om de boel op z'n kop te zetten, kan vroeg of laat wat terug verwachten. Voor wie daar niet mee kan leven, is het inderdaad misschien verstandig een ander forum op te zoeken.

A. heeft al 7 maanden een ban en die is nooit opgeheven. Dat die ontdoken wordt, doet daar niets aan af. Ik verwijs dus terug naar mijn standpunt van maanden geleden en daar is niets aan gewijzigd. Of ik moet een mail hebben gemist met een belofte op beterschap natuurlijk. Lees dit topic nog maar eens door.

Rest mij nog te zeggen dat de moderafo's geen enkele blaam treffen en ze van niets wisten.

oog om oog, tand om tand?

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 31 jan 2008 13:34

henkie schreef:Wie een illegale account heeft op dit forum moet er niet gek van opkijken als daar illegale praktijken mee worden uitgevoerd. Wie kaatst...

Niet bepaald een goed voorbeeld als je het mij vraagt.

Harm-J
Majoor
Majoor

Berichtdoor Harm-J » 31 jan 2008 13:35

sela schreef:oog om oog, tand om tand?

Ik kreeg het woord vrijbrief in gedachten bij lezen van het hier onderstaande.

henkie schreef:Ik zal nog even een tip van de sluier oplichten, Leute. Wie een illegale account heeft op dit forum moet er niet gek van opkijken als daar illegale praktijken mee worden uitgevoerd. Wie kaatst...

Het is toch wel te hopen dat hiermee en louter en alleen die ene (hackende) bezoeker bedoeld wordt, niet dat het zoals het ook uitgelezen kan worden, het een vrijbrief is om vanuit de database (adminpanel) onwelvoegelijk acties goed te praten!
Het is ons maar geleend, de vele mooie dingen.
Ons onbetwistbaar eigendom, zijn de herinneringen.

Collateral

Berichtdoor Collateral » 31 jan 2008 14:02

henkie schreef:Wie kaatst... [...] kan vroeg of laat wat terug verwachten.

Dat klinkt als een spel, en ik hoop dat je het ook zo opvat. Ik heb er wel om kunnen lachen, en zal er waarschijnlijk ook om kunnen lachen als het spel een vervolg krijgt. (Anonieme proxy's enzo.) Ik hoop - en dat meen ik serieus - dat dat ook voor jou en de andere leden van de RW-leiding geldt. :)

Voor wie daar niet mee kan leven, is het inderdaad misschien verstandig een ander forum op te zoeken.

Nouja, de manier waarop is natuurlijk wel wat twijfelachtig. Dat weet jij ook wel denk ik, aangezien het me niet toevallig lijkt dat er een aantal berichten die je hebt geplaatst onder Russells account later is weggehaald. Ik vind het niet zo gek dat er mensen zijn die zich eraan hebben gestoord, met name ook gezien de schimmigheid die op het hele gebeuren is gevolgd. Het is dus misschien wat makkelijk om dingen te zeggen in de trant van 'ben je het er niet mee eens, ga dan maar weg'. Maar oké, uiteindelijk is het all in the game, dat is ook weer zo. :mrgreen:

Respect voor hen. ;)

Collateral

Berichtdoor Collateral » 31 jan 2008 14:06

Gershwin schreef:Blijft staan dat ik inhoudelijk afstand neem van je besluit, maar prettig dat je nu duidelijk bent iig :)

x2

sela schreef:oog om oog, tand om tand?

'Oog om oog, tand om tand' makes the world go round. :mrgreen:

rosalie83 schreef:
henkie schreef:Wie een illegale account heeft op dit forum moet er niet gek van opkijken als daar illegale praktijken mee worden uitgevoerd. Wie kaatst...

Niet bepaald een goed voorbeeld als je het mij vraagt.

Ach, we zijn allemaal mensen. :P

Wullimpie
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Wullimpie » 31 jan 2008 18:08

Collateral schreef:
henkie schreef:Wie kaatst... [...] kan vroeg of laat wat terug verwachten.

Dat klinkt als een spel, en ik hoop dat je het ook zo opvat. Ik heb er wel om kunnen lachen, en zal er waarschijnlijk ook om kunnen lachen als het spel een vervolg krijgt. (Anonieme proxy's enzo.) Ik hoop - en dat meen ik serieus - dat dat ook voor jou en de andere leden van de RW-leiding geldt. :)

(.....)

* zit nu al te grinniken * :mrgreen:
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

Erwin
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Erwin » 31 jan 2008 21:25

Je kan beter nuttig werk doen, dan je als een baby gedragen.
Want zijn zat dingen die je laat zitten maar wel tijd hebt om een account over te nemen.

Lekker boeiend als iemand hier post.
Net of hij mensen kwaad deed onder ze nieuwe account.

Terug naar “Archief”