Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 30 jan 2008 20:59

jip_86 schreef:
rosalie83 schreef:-waarom is-ie geband?

Waarom zou iemand nu geband worden die al geband is Afbeelding
Kun je dat zelf niet bedenken?

Leuk dat je antwoord geeft op één van de punten. Weet je de andere antwoorden ook?

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 30 jan 2008 21:00

Jip, uiteraard, maar had dat niet gelijk vorige week vrijdag kunnen gebeuren? En waarom heeft diegene niet even een berichtje gehad daarover? En het posten onder zijn account?
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 30 jan 2008 21:02

rosalie83 schreef:
jip_86 schreef:

Leuk dat je antwoord geeft op één van de punten. Weet je de andere antwoorden ook?

Nee, ik zou alleen wat info over het ip kunnen achterhalen. Die heeft TKF echter al gegeven.

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 30 jan 2008 21:05

Klopt. Maar het flauwe is dus dat nu opeens alle mods heel hard gaan roepen "Ja, maar die ban was terecht en te verwachten", terwijl het tijdenlang gedoogd is.

En ik heb het vermoeden dat een van de motieven om dat te roepen is, om de dader van gisteren de hand boven het hoofd te houden?

Goodbye.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 30 jan 2008 21:06

jip_86 schreef:
rosalie83 schreef:
jip_86 schreef:

Nee, ik zou alleen wat info over het ip kunnen achterhalen. Die heeft TKF echter al gegeven.

Ja, en dat is heel grappig, maar elke slimmerd kan via een ip in Timboektoe iets doen :roll:

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 30 jan 2008 21:11

Het is inderdaad tijdenlang gedoogd. Maar ik neem aan dat de ipcheck functie alleen echt gebruikt word bij verdachte gevallen. Ik zelf ga in ieder geval niet van elke poster zijn ip zitten controleren. Ik denk dat dat in Russels geval ook niet direct het geval is geweest.

rosalie83 schreef:
jip_86 schreef:
rosalie83 schreef:
jip_86 schreef:

Ja, en dat is heel grappig, maar elke slimmerd kan via een ip in Timboektoe iets doen :roll:

Ja en? Wij kunnen met een ip in de vorm xxx.xxx.xxx.xxx ook niet veel hoor. Het is te achterhalen waar dat ongeveer heen gaat, maar echt niet bij welke naam dat ip hoort.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 30 jan 2008 21:13

jip_86 schreef:Het is inderdaad tijdenlang gedoogd.

Waarom doen alle mods dan nu alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat Russell is geband? Als het eerst gedoogd is?

jip_86 schreef:
rosalie83 schreef:
jip_86 schreef:
rosalie83 schreef:
jip_86 schreef:

Ja en? Wij kunnen met een ip in de vorm xxx.xxx.xxx.xxx ook niet veel hoor. Het is te achterhalen waar dat ongeveer heen gaat, maar echt niet bij welke naam dat ip hoort.

Ik bedoelde dat je als in Nederland wonende slimmerik gewoon via een ip weet ik waar vandaan iets kunt doen.

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 30 jan 2008 21:14

Jip?

Gershwin schreef:Klopt. Maar het flauwe is dus dat nu opeens alle mods heel hard gaan roepen "Ja, maar die ban was terecht en te verwachten", terwijl het tijdenlang gedoogd is.

En ik heb het vermoeden dat een van de motieven om dat te roepen is, om de dader van gisteren de hand boven het hoofd te houden?

Goodbye.

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 30 jan 2008 21:26

Collateral schreef:Ik zou willen voorstellen om alle relevante postings nog eens door te lezen, maar doe het niet;

Inderdaad, ik begin er niet eens aan. En ik snap ook werkelijk niet dat jullie je nog langer met deze nonsens vermoeien. Dan is (quasi-)dronken gefilmd worden nog nuttiger.

Collateral schreef:...kennelijk frustreert het je nogal om telkens te moeten zien dat Aragorn/Russel het onderwerp van gesprek is.

Yeah right... :yum:

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 30 jan 2008 21:29

Othello schreef:
Collateral schreef:Ik zou willen voorstellen om alle relevante postings nog eens door te lezen, maar doe het niet;

Inderdaad, ik begin er niet eens aan. En ik snap ook werkelijk niet dat jullie je nog langer met deze nonsens vermoeien. Dan is (quasi-)dronken gefilmd worden nog nuttiger.

Collateral schreef:...kennelijk frustreert het je nogal om telkens te moeten zien dat Aragorn/Russel het onderwerp van gesprek is.

Yeah right... :yum:

Zeik niet zo Othello 8)

Zoals ik al zei: ik heb er niet voor gekozen dat mijn dronken kop op Youtube geplaatst werd, en dat een of andere gast die nodig een schone luier moet vervolgens die filmpjes ook nog eens in zijn RW-onderschrift zet vind ik zeer betreurenswaardig. Ik heb er dan ook geen aandacht aan besteed, maar ik vind het een beetje sneu dat je dit zo zegt.

Goodbye.

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 30 jan 2008 21:30

Gershwin schreef:En ik heb het vermoeden dat een van de motieven om dat te roepen is, om de dader van gisteren de hand boven het hoofd te houden?

Neen, dat is geen motief.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 30 jan 2008 21:37

rosalie83 schreef:
jip_86 schreef:Het is inderdaad tijdenlang gedoogd.

Waarom doen alle mods dan nu alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat Russell is geband? Als het eerst gedoogd is?

Volgens mij leg ik dat uit in de zin erna. Als de gebruiker zich gewoon normaal gedraagt is er in eerste instantie geen noodzaak om ips te gaan controleren. De laatste week is daar meer ruchtbaarheid aan gegeven en zelfs openlijk gezegt dat het zo was. Ja dan ben je het haasje.

rosalie83 schreef: ... knip ...
Ik bedoelde dat je als in Nederland wonende slimmerik gewoon via een ip weet ik waar vandaan iets kunt doen.
Dat zou kunnen, maar weet jij een manier om die slimmerik achter dat ip vandaan te krijgen?

En verder ga ik niet over bans. Ik weet zelf niet eens of Russel echt geband is.

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 30 jan 2008 21:40

Gershwin schreef:Ik heb er dan ook geen aandacht aan besteed, maar ik vind het een beetje sneu dat je dit zo zegt.

Tja, ik vind die periodieke oprispingen omtrent Aragorn anders ook een beetje sneu. Nog los van het feit wie ze elke keer veroorzaakt...

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 30 jan 2008 21:42

@ Othello: Gaat niet zozeer om hem, maar om het beleid. Am I acting overacted? Je hebt volgens mij niet eens gevolgd waar het over gaat trouwens? Maar dat terzijde.

Goodbye.

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 30 jan 2008 21:43

jip_86 schreef:En verder ga ik niet over bans. Ik weet zelf niet eens of Russel echt geband is.

Ah, dus het staat niet in het mod-forum, begrijp ik.

Goodbye.

Terug naar “Archief”