jip_86 schreef:rosalie83 schreef:-waarom is-ie geband?
Waarom zou iemand nu geband worden die al geband is
Kun je dat zelf niet bedenken?
Leuk dat je antwoord geeft op één van de punten. Weet je de andere antwoorden ook?
Moderator: Moderafo's
rosalie83 schreef:jip_86 schreef:rosalie83 schreef:-waarom is-ie geband?
Leuk dat je antwoord geeft op één van de punten. Weet je de andere antwoorden ook?
jip_86 schreef:rosalie83 schreef:jip_86 schreef:rosalie83 schreef:-waarom is-ie geband?
Nee, ik zou alleen wat info over het ip kunnen achterhalen. Die heeft TKF echter al gegeven.
rosalie83 schreef:jip_86 schreef:rosalie83 schreef:jip_86 schreef:rosalie83 schreef:-waarom is-ie geband?
Nee, ik zou alleen wat info over het ip kunnen achterhalen. Die heeft TKF echter al gegeven.
Ja, en dat is heel grappig, maar elke slimmerd kan via een ip in Timboektoe iets doen
jip_86 schreef:Het is inderdaad tijdenlang gedoogd.
jip_86 schreef:rosalie83 schreef:jip_86 schreef:rosalie83 schreef:jip_86 schreef:rosalie83 schreef:-waarom is-ie geband?
Ja, en dat is heel grappig, maar elke slimmerd kan via een ip in Timboektoe iets doen
Ja en? Wij kunnen met een ip in de vorm xxx.xxx.xxx.xxx ook niet veel hoor. Het is te achterhalen waar dat ongeveer heen gaat, maar echt niet bij welke naam dat ip hoort.
Gershwin schreef:Klopt. Maar het flauwe is dus dat nu opeens alle mods heel hard gaan roepen "Ja, maar die ban was terecht en te verwachten", terwijl het tijdenlang gedoogd is.
En ik heb het vermoeden dat een van de motieven om dat te roepen is, om de dader van gisteren de hand boven het hoofd te houden?
Collateral schreef:Ik zou willen voorstellen om alle relevante postings nog eens door te lezen, maar doe het niet;
Collateral schreef:...kennelijk frustreert het je nogal om telkens te moeten zien dat Aragorn/Russel het onderwerp van gesprek is.
Othello schreef:Collateral schreef:Ik zou willen voorstellen om alle relevante postings nog eens door te lezen, maar doe het niet;
Inderdaad, ik begin er niet eens aan. En ik snap ook werkelijk niet dat jullie je nog langer met deze nonsens vermoeien. Dan is (quasi-)dronken gefilmd worden nog nuttiger.Collateral schreef:...kennelijk frustreert het je nogal om telkens te moeten zien dat Aragorn/Russel het onderwerp van gesprek is.
Yeah right...
Gershwin schreef:En ik heb het vermoeden dat een van de motieven om dat te roepen is, om de dader van gisteren de hand boven het hoofd te houden?
rosalie83 schreef:jip_86 schreef:Het is inderdaad tijdenlang gedoogd.
Waarom doen alle mods dan nu alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat Russell is geband? Als het eerst gedoogd is?
Dat zou kunnen, maar weet jij een manier om die slimmerik achter dat ip vandaan te krijgen?rosalie83 schreef: ... knip ...
Ik bedoelde dat je als in Nederland wonende slimmerik gewoon via een ip weet ik waar vandaan iets kunt doen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten