Moderator: Moderafo's
Othello schreef:Collateral schreef:Wie zijn dat eigenlijk, die 'Aragorn-kliek'? Dan kan ik vertellen hoe groot die is.
Dat moet ik jou uitleggen? Er zitten in ieder geval een paar studentjes bij die zichzelf regelmatig met hun dronken kop in filmpjes op youtube promoten. Verder hebben we nog een paar groupies uit de dierenactivistenhoek. En dan heb je nog die jongen wiens luier nodig verschoond moet worden, Jan-Jaap heet 'ie geloof ik.
Voor de rest hoor ik weinig herrie, heur.
Othello schreef:marina87 schreef:Wat heeft dat gemeen met het topic-onderwerp?
Welnu, het is hier al zo'n beestenboel met al die opgefokte kippetjes (en een paar haantjes), en dan ga jij ook nog eens schaamteloos reclame maken voor die boeven van wakkerdier. Mij dunkt.marina87 schreef:Bullebakjes die de bio-industrie onderhouden zijn echt eng, daar ben jij er ook vast één van, griezel.
Ik slacht aan huis, is dat ook biologisch?
Othello schreef:Collateral schreef:Wie zijn dat eigenlijk, die 'Aragorn-kliek'? Dan kan ik vertellen hoe groot die is.
Dat moet ik jou uitleggen? Er zitten in ieder geval een paar studentjes bij die zichzelf regelmatig met hun dronken kop in filmpjes op youtube promoten. Verder hebben we nog een paar groupies uit de dierenactivistenhoek. En dan heb je nog die jongen wiens luier nodig verschoond moet worden, Jan-Jaap heet 'ie geloof ik.
Dat moet ik jou uitleggen? Er zitten in ieder geval een paar studentjes bij die zichzelf regelmatig met hun dronken kop in filmpjes op youtube promoten.
Verder hebben we nog een paar groupies uit de dierenactivistenhoek.
En dan heb je nog die jongen wiens luier nodig verschoond moet worden, Jan-Jaap heet 'ie geloof ik.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten