Het enige wat ik er over los kan laten:
Als het IP klopt is het een Duitser.
Moderator: Moderafo's
Floefloe schreef:Hoor is, er is 'iets' met de account van Russell aan de hand, dat moge duidelijk zijn. Wat, wie, of hoe, geen idee. Suggesties als zou dit een actie zijn van de moderators zijn totaal uit de lucht gegrepen. TKF en ik weten igg van niks. Misschien is het handig om de boel nu verder even te negeren, en te wachten tot morgen, als we de mogelijkheid hebben gehad om e.a. uit te zoeken.
jamillah schreef:Gershwin schreef:Ow. Dan is er wel aan een van jouw posts gesleuteld iig
waar?
Gershwin schreef:jamillah schreef:Gershwin schreef:Ow. Dan is er wel aan een van jouw posts gesleuteld iig
waar?
Topic in de slowchat. Jij bent naast de mods namelijk de enige die de topic-titel daar kan wijzigen. Dus ook verdacht. Niet logisch dat je dan gehackt zou zijn trouwens, mijn fout.
Collateral schreef:Haha, ik bedoelde meer toelichting over het 'kapen' van de account van Russell... kun je dat ook toelichten?
Hoezo zijn er van hem ook berichten verwijderd trouwens?
reform schreef:Collateral schreef:Haha, ik bedoelde meer toelichting over het 'kapen' van de account van Russell... kun je dat ook toelichten?
Hoezo zijn er van hem ook berichten verwijderd trouwens?
Omdat ik begrepen heb dat er onder Russell dingen gepost zijn, die niet van hem zijn. Helaas kan ik geen 100% uitsluitsel geven over wie de account gekaapt heeft.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten