Ik had wel verwacht dat de logo's weggehaald zouden worden en daar heb ik dan ook geen moeite mee - maar wat zou dat grote aantal Refowebbers er dan concreet niet leuk aan vinden?
Ja, maar om dan met een enkele prominenten zo opvallend te reageren (met een ander forum) lijkt me niet echt tactisch. Ik begrijp goed dat jullie erg veel lol hebben, maar hou het verder wel gezellig voor iedereen... Dat voorkomt erger.
* Heeft toch nog even ingelogd om e.e.a. toe te lichten *
Wij hebben helemaal geen lol, het is gewoon bizar wat nu gebeurt. Niks lolligs aan, slecht verontwaardiging wekkend. Geeft wel aardig de doorslag om hem hier te peren
Idd. Volgens mij zijn er aardig wat mensen die zich hier nogal over frustreren.
Ik vind het overigens wel bewonderenswaardig dat verscheidene mods die ik als redelijk mensen heb leren kennen (danwel op dit forum, danwel daar buiten) het uithouden als moderator op dit forum.
Gershwin schreef:Maar eh... de grap is dat je dus niet weet wie hem overgenomen heeft hè. Kan ook dat er iemand zit te hacken
Ja, wie weet is Russels wachtwoord helemaal niet veranderd en doet hij dit gewoon allemaal zelf
Njah, ik weet het ook niet zeker, ik acht gewoon niet iedereen tot dit in staat van het mod-team. Het zou kunnen zijn dat het iemand is van búiten het mod-team, maar ik vraag me af hoe dat zou kunnen. Diegene kan dan blijkbaar ook topic-titels veranderen en de rest van de mods monddood maken (aangezien die hier niets over zeggen).
Hoor is, er is 'iets' met de account van Russell aan de hand, dat moge duidelijk zijn. Wat, wie, of hoe, geen idee. Suggesties als zou dit een actie zijn van de moderators zijn totaal uit de lucht gegrepen. TKF en ik weten igg van niks. Misschien is het handig om de boel nu verder even te negeren, en te wachten tot morgen, als we de mogelijkheid hebben gehad om e.a. uit te zoeken.
I was there Gandalf, I was there the day the strength of man failed