Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Collateral

Berichtdoor Collateral » 29 jan 2008 23:58

Abdijbiertje om 1:00 schreef:Ja kom op zeg. Als het zo moet ben ik vrijdag nog aanwezig op de meeting, maar zal ik daarna vertrokken zijn, of in ieder geval een stuk inactiever.

Ach, je weet niet wat er aan de hand is. Misschien heeft ons Henk teveel gedronken vanavond, of weet ik veel wat. We moeten hem even de tijd geven om bij zinnen te komen. Als dit gedoe chronisch is is het wellicht inderdaad tijd om conclusies te trekken. :)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 29 jan 2008 23:58

jamillah schreef:Waar moet ik dan heen met mn loze vrije tijd? :mrgreen:

CREDIBLE! 8)

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 30 jan 2008 00:00

De eerste heeft zich er al aangemeld :mrgreen:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 30 jan 2008 00:01

Collateral schreef:
Abdijbiertje om 1:00 schreef:Ja kom op zeg. Als het zo moet ben ik vrijdag nog aanwezig op de meeting, maar zal ik daarna vertrokken zijn, of in ieder geval een stuk inactiever.

Ach, je weet niet wat er aan de hand is. Misschien heeft ons Henk teveel gedronken vanavond, of weet ik veel wat. We moeten hem even de tijd geven om bij zinnen te komen. Als dit gedoe chronisch is is het wellicht inderdaad tijd om conclusies te trekken. :)

Ach idd, wellicht heeft hij doorgetrapt en iets gekneust ergens.

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 30 jan 2008 00:04

Collateral schreef:

Ik hoop het niet, want ik heb het hier opzich prima naar mijn zin, maar aan de andere kant, als we zo omgaan met (gebande) medeforummers....

Henk please, word menselijk, je kunt het!
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 30 jan 2008 00:06

Zou je denken..? 8)

Ach ja, refoweb is toch vooral leuk omdat er bepaalde mensen zitten. Als die mensen zich verplaatsen is er weinig aan de hand én heb je geen gezeik met vervelende mods :P

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 30 jan 2008 00:08

jamillah schreef:
TKF schreef:
Hippieblijhoofd schreef:TKF, nu je toch bezig bent (fijn trouwens dat je zo snel en duidelijk antwoord geeft :)), zou je dan even op mijn bericht willen reageren? Ik vraag me namelijk nog steeds af hoe ik (of Jamillah, of nog iemand anders) te weten zou moeten komen waarom er zo bizar gesnoeid is in dat topic.

Helaas moet ik je daarop het antwoord schuldig blijven aangezien mijn moderatieve handen het onderdeel 'Relaties' niet aangeraakt hebben. Ik zal intern naar de reden vragen over de inhoudelijke reden van verwijderen.

Het was 'offtopic' en teveel moeite om èn àlles te verwijderen, èn de posts in het juiste topic te plaatsen, èn als laatste een berichtje achter te laten waarom het eea verwijderd ís.

Dat is mijn conclusie van het hele verhaal althans. Hippieblijhoofd, niet echt bevredigend dus maar goed. Dat schijnt hier de 'procedure' te zijn 8)

In de forumbeschrijving staat (Off Topic wordt verwijderd) . Het lijkt me duidelijk dat dat ook word gehandhaaft. Posts achter je aandragen naar het goede topic ben ik persoonlijk niet van plan, en daar zijn we ook niet voor. Daarentegen had het misschien wel handig geweest als er even gemeld was dat er echt een hele serie berichten weggehaald was.

Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 30 jan 2008 00:08

Dat is inderdaad waar. Rustig forum, geen gezeik. Misschien moeten die verplaatsingen wel plaatsvinden om mensen te sparen.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 30 jan 2008 00:13

Ow Jip, het lijkt me handiger als alleen desbetreffende mod hierop reageert. Dit is volgens mij allemaal al genoemd en lost niets op.

Collateral

Berichtdoor Collateral » 30 jan 2008 00:14

Hippieblijhoofd schreef:Ach ja, refoweb is toch vooral leuk omdat er bepaalde mensen zitten. Als die mensen zich verplaatsen is er weinig aan de hand én heb je geen gezeik met vervelende mods :P

Als mensen zich verplaatsen? Naar een ander forum bedoel je? Aan welk forum zou je dan bijvoorbeeld denken? 8-[

<logo's verwijderd door TKF>

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 30 jan 2008 00:15

Hippie forum!:schaterlach:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 30 jan 2008 00:16

Ghehhehe Col :mrgreen:

Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 30 jan 2008 00:19

Collateral schreef:
Hippieblijhoofd schreef:Ach ja, refoweb is toch vooral leuk omdat er bepaalde mensen zitten. Als die mensen zich verplaatsen is er weinig aan de hand én heb je geen gezeik met vervelende mods :P

Als mensen zich verplaatsen? Naar een ander forum bedoel je? Aan welk forum zou je dan bijvoorbeeld denken? 8-[

<logo's verwijderd door TKF>

Geen idee! Maar de ban van Russell is en blijft InCredible!!

TKF
Moderator

Berichtdoor TKF » 30 jan 2008 00:20

Mensen, er zijn grenzen. De logo's heb ik daarom even weggehaald. Hou het wel leuk.

Nu is het alleen leuk voor jullie, alleen zijn er ook een groot aantal andere Refowebbers die dit minder leuk vinden. Hou daar graag ook rekening mee. :)

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 30 jan 2008 00:22

Hmz, een groot aantal refowebbers stelt de aanwezigheid van Russell op prijs, hou dààr anders even rekening mee 8)

Terug naar “Archief”