Moderator: Moderafo's

lammetje schreef:waar slaat de zin: de Messias is allang geboren nu weer op?
LauraC schreef:En nog even een kleine reactie op dat grote gezin. Het lijkt mij helemaal geweldig om zoveel kinderen te mogen krijgen, want ze zijn inderdaad 1 voor 1 een geschenk van de Heere, wat een zegen!
paprikameisje2 schreef:wow... die is duidelijklammetje!! superleuk!! fijn dat alles er goed uitziet tot zover!
hoe zit dat met pijn en smart kinderen baren.... mijn bevalling heb ik niet als pijn en smart ervaren
 Voor de onervaren mensen onder ons, ooit wel eens een sinaasappel uit je neus geperst? Autsj, als ik terug denk aan die bevalling krijg ik weer de koude rillingen. Maar idd geen reden om maar geen kinderen meer te krijgen. 't is in principe ook zo weer gebeurt en ben je alleen nog maar super blij.
 Voor de onervaren mensen onder ons, ooit wel eens een sinaasappel uit je neus geperst? Autsj, als ik terug denk aan die bevalling krijg ik weer de koude rillingen. Maar idd geen reden om maar geen kinderen meer te krijgen. 't is in principe ook zo weer gebeurt en ben je alleen nog maar super blij.
jamillah schreef: Voor de onervaren mensen onder ons, ooit wel eens een sinaasappel uit je neus geperst?

En het opknappen met ontsteking ook, maar verder.... Ja vind het geweldig om straks weer te mogen bevallen, nee de pijn hoeft niet zo en ik weet dat er ontzettend veel risico's aan bevallingen zitten, maar het kind ter wereld 'zetten'
  En het opknappen met ontsteking ook, maar verder.... Ja vind het geweldig om straks weer te mogen bevallen, nee de pijn hoeft niet zo en ik weet dat er ontzettend veel risico's aan bevallingen zitten, maar het kind ter wereld 'zetten'  
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 22 gasten