Heb het ook een keer meegemaakt, een buurkind werd steeds zieker, zo erg dat mijn buuf de dokter belde omdat ze het niet meer aan kon zien hoe ziek het buurmeisje was. Assistente vroeg waarom de moeder niet zelf belde

Moderator: Moderafo's
*Annette* schreef:Juultje77 schreef:Huilt ze niet als ze een vieze luier heeft? Margot is nog steeds ziek, en Juliëtte lijkt nu ook mee te gaan doen. Ze heeft een beetje verhoging en is erg verkouden. Het wordt tijd voor de lente geloof ik.......
Beterschap, en al de andere ook met de zieken! Van mij mag het ook wel weer lente/zomer worden. Lekker weer het zonnetje!
Vinden jullie soms ook niet dat mensen telang wachten om met n kind na de dokter te gaan?? Een ventje bij ons uit de kerk, al zo'n 4 weken verkouden, erg hoesten etc. Ligt nu met zware longontsteking in het ziekenhuis. Dan heb ik zoiets van, 3 weken al verkouden, hoesten etc. de 4de week, is je kind echt ziek, hoge koorts etc. maar na de dokter toe gaan, ho maar. Toen het kind het benauwd kreeg werd pas de huisartsenpost gebeld, en ff later lag die in het ziekenhuis. Had nog maar 1 long die werkte. Sorry hoor maar als ik 2 weken al verkouden ben, en erg hoesten had ik allang een fles hoesdrank op en als het dan nog niet over was zat ik toch allang een keer bij de huisarts. Helemaal met jonge kinderen. Ik kan me daar best boos om maken. Hier thuis zou het echt niet zo snel gebeuren, tuurlijk je kunt het nooit verkomen, maar toch.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten