Haaruitval

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 01 jan 2008 19:43

kwebbel schreef:
marina87 schreef:Teveel onderwicht kan ook behoorlijk wat haaruitval tot gevolg hebben is mijn ervaring. Weet niet hoe dat bij jou zit?
ik weet niet of je het ook tegen mij had (ik zag al een eerdere reactie) maar ik reageer toch maar :) ik heb GEEN ondergewicht, ben 1.66 m en ongeveer 61 kg. Best netjes als je merkt dat ik vorig jaar (o nee in 2006 :lol: ) nog 55kg woog :)

Ondergewicht is bij jou geen reden van je haaruitval, nee. :)
55 was trouwens ook al een mooi gewicht. :wink:

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 07 jan 2008 11:19

Ik ben aan de vitamine B begonnen, ben erg benieuwd of het helpt. :) Ik breek ze wel door midden, want teveel vitamine B is niet goed voor je.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 16 jan 2008 22:33

mijn haar breekt/splijt altijd op schouderlengte. Ben nu al 5 jaar aan het sparen voor haar op mijn kont maar het komt maar niet over mijn brede schouders heen. Plus daarbij dat het sinds de bevalling van de jongste (bijna 2 jaar geleden) blijft uitvallen. De kapster zei laatst ook: je hebt geluk dat je krullen hebt, anders was het maar een zielig bossie

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 27 jan 2008 16:13

jammer he dat het dan niet verder wil groeien!!!! :? Mijn collega adviseerde supradyn (ik heb nu van eigen merk lidl een bruistablet met vitaminen), ik slik ook wel dagravit maar daar heb ik tot nog toe weinig baat bij. Ik blijf heel moe af en toe! Iemand ervaring met supradyn ?
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 28 jan 2008 17:31

Ik merk niet echt dat ik veel last heb van haaruitval, maar wat er uit het putje komt als ik gedoucht heb :shock:..... *krijgt de schuld dat het doucheputje verstopt zit, leegt dus in het vervolg na elke douchebeurt zelf het putje*. Heb wel tijden gehad dat ik plukken haar eruit trok, dat is gelukkig nu wel weer een heel stuk minder. Verder heb ik vrij dun haar, laat er veel laagjes in knippen waardoor er wat slag in komt en het wat dikker lijkt. Ga wel ong. elke 2 maand na de kapper, dan wil het niet meer etc. Weer ff nieuwe laagjes erin, en ik ben eerst weer tevreden.
Wat de toekomst brengen moge........

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 28 jan 2008 22:43

Om het doucheputje wat minder vol te hebben kam ik voor het douchen mijn haren en haal alle losse haren er eerst uit. Helpt hier heel goed. putje is hier bijna nooit verstopt en dat terwijl ik haar tot ongeveer op mijn middel heb.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 28 jan 2008 22:54

Droog haar uitkammen vind ik pijnlijk en doe ik zo weinig mogelijk.

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 28 jan 2008 22:58

Ik kam het bijna nooit helemaal nat uit omdat ik er dan echt niet door kom.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 28 jan 2008 23:12

daarom gebruik ik tegenwoordig weer cremespoeling, wordt het heerlijk zacht van. Gewoon simpel van Palmolive of zuks. Ik raad het je aan!

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 28 jan 2008 23:29

Memmem schreef:Om het doucheputje wat minder vol te hebben kam ik voor het douchen mijn haren en haal alle losse haren er eerst uit. Helpt hier heel goed. putje is hier bijna nooit verstopt en dat terwijl ik haar tot ongeveer op mijn middel heb.

Voordat ik ga douchen kam ik m'n haar altijd al uit, en dan direckt als ik onder de douche vandaan kom weer. En dan doe ik de handdoek over m'n bolletje, als ik helemaal klaar ben gaat die dr weer af en daarna gaat dr schuim in. Haarkammen is niet echt een probleem voor mij, gebruik wel n zachte borstel, anders is het wel pijnlijk. De ene keer kam ik me haar wel helemaal uit, als ik bijv. uit bed kom en de andere keer beetje losjes, ligt dr aan hoe het zit.
Wat de toekomst brengen moge........

Terug naar “Archief”