De refowebkids [deel 3]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 25 jan 2008 14:36

ghe, ik had in het verkeerde topic gepost...
kzal m ook ff hiernaartoe kopiëren
.
rosekapje schreef:
Lammetje ik vind het ook leuk om twee kinderen dicht op elkaar te hebben. Iedereen zei tegen me, nou dan krijg je het wel druk. Eerlijk gezegd vind ik dat wel meevallen, maar alles draait hier gewoon door eigenlijk vanaf het begin. Ik heb echt nog wel tijd over om leuke dingen te doen en anders maak ik er even tijd voor.

@ Rosalie, een bugaboo is een kinderwagen, je moet ze ooit gezien hebben hoor, want volgens mij heeft van babybezittend Nederland de helft een bugaboo :wink:

en oh ja, ik voel me heerlijk, niet zwanger en ik geef geen borstvoeding...
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 25 jan 2008 14:39

rosekapje schreef:ghe, ik had in het verkeerde topic gepost...
kzal m ook ff hiernaartoe kopiëren
.
rosekapje schreef:
Lammetje ik vind het ook leuk om twee kinderen dicht op elkaar te hebben. Iedereen zei tegen me, nou dan krijg je het wel druk. Eerlijk gezegd vind ik dat wel meevallen, maar alles draait hier gewoon door eigenlijk vanaf het begin. Ik heb echt nog wel tijd over om leuke dingen te doen en anders maak ik er even tijd voor.

@ Rosalie, een bugaboo is een kinderwagen, je moet ze ooit gezien hebben hoor, want volgens mij heeft van babybezittend Nederland de helft een bugaboo :wink:

en oh ja, ik voel me heerlijk, niet zwanger en ik geef geen borstvoeding...

Whaha ik zit net te reageren in dat andere topic :)

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 25 jan 2008 14:42

leuke foto's! vooral de tekst van het shirt!!! :mrgreen:

Rosekapje: dat vind ik ook, heb je weinig tijd moet je wel tijd maken voor leuke dingen. Daarom ga ik vanavond ook uiteten met een stel vriendinnen (en het leuke nieuws vertellen dus hoop maar even dat ze nog niet stiekum zijn komen lezen hier :lol: )

Enne er rijden behoorlijk wat bugaboo's in NL ja, eerlijk gezegd vind ik hem niet eens echt mooi :oops: maar hij rijd wel heel erg lekker, geef ik direct toe 8)

Ben op dit moment fan van de mura, maar hij is toch ook wel een beetje vreemd, maar dat past wel bij mij. Kopen toch geen andere wagen want die van Sarah is nog prima!! (helaas :mrgreen: )

Ahh Sarah dr vinger zat klem in dr ballentrein, maar huilen ho maar hoor ik naast me: arhhhgggg pfffttt :P dacht al wat maakt die trein een herrie... Ze is overigens nu weer helemaal uitgeslapen gelukkig!!

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 25 jan 2008 14:47

lammetje schreef:Ahh Sarah dr vinger zat klem in dr ballentrein, maar huilen ho maar hoor ik naast me: arhhhgggg pfffttt :P dacht al wat maakt die trein een herrie...

Stoere meid! Ik moest er wel om lachen eigenlijk, zie het helemaal voor me :mrgreen:

@habibi:leuke foto's!!!

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 25 jan 2008 20:36

Wat een schattige meisjes habibi!
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 26 jan 2008 12:03

k vind de mura een rijdende autostoel :oops: en de stokke een rijdende kinderstoel!!

k ben en blijf fan van de x-adventure... de buurt loopt hier helemaal vol van deze kinderwagens... en niemand met klachten......k hb zelf nog geen ervaring... de kinderwagen staat nog op zolder!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 26 jan 2008 12:25

hoorde laatst dat de mura zo ontzettend zwaar is, dus dat wordt niks :lol: Zonder zonneklep vind ik hem ook niet zo heel erg mooi, maar met die kap wel. En de kleuren vind ik eigenlijk ook niet zo heel erg mooi. Maarja heb een fijne wagen, maar kijken blijft leuk :mrgreen:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 26 jan 2008 18:12

Heeft er nog iemand belangstelling in een dubbele wandelwagen? Kun je die van mij overnemen. De achterkant kun je in ligstand doen, voor de baby zeg maar. Er paste ook goed een maxicosi in ook al was ie daar officiel niet op gebouwd. Heb geen digitale camera dus foto's heb ik helaas nog niet. Boodschappennet onderin. Kleur creme met blauw.

en niet onbelangrijk: hij kan heel plat.

habibi
Mineur
Mineur

Berichtdoor habibi » 28 jan 2008 10:04

*Annet* schreef:Heeft er nog iemand belangstelling in een dubbele wandelwagen? Kun je die van mij overnemen. De achterkant kun je in ligstand doen, voor de baby zeg maar. Er paste ook goed een maxicosi in ook al was ie daar officiel niet op gebouwd. Heb geen digitale camera dus foto's heb ik helaas nog niet. Boodschappennet onderin. Kleur creme met blauw.

en niet onbelangrijk: hij kan heel plat.

ff googlen qua afbeeldingen voor je wandelwagen. :?:

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 28 jan 2008 10:17

Op MP staan ook enorrrrm veel soorten ! Moest er ooit 1 voor m'n zus zoeken...er staat vast wel ergens dezelfde :wink:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 28 jan 2008 11:40

arme Sarah, ze heeft ontzettende rode billetjes :? Waarschijnlijk vanaf smorgens 6 tot 9 met diaree in dr luier geslapen en toen was het knalrood! Vanmorgen maar eventjes bloot gelopen, maar vond het toch wel erg gewaagd dus nu maar een luier om gedaan. Hoop dat het snel over gaat met zalf enzo..... zal wel weer een tandje aankomen, hoektandje of kiesje....
Krijsen met verschonen! Arm schaapje :?

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 28 jan 2008 11:49

Huilt ze niet als ze een vieze luier heeft? Margot is nog steeds ziek, en Juliëtte lijkt nu ook mee te gaan doen. Ze heeft een beetje verhoging en is erg verkouden. Het wordt tijd voor de lente geloof ik.......

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 28 jan 2008 11:52

Ze was behoorlijk aan het piepen maar ik rook niks :oops: en ze had tot 9 uur geslapen, daarna nog gegeten en ze zat maar te wiebelen in de stoel dus ik: zit nou stihilllll :roll: Tja arm kind had gewoon pijn maar huilen ho maar.... (op zich wel heel knap natuurlijk, maar ook wel vervelend)
normaal eet ze ook niet als ze een vieze luier heeft, maar het was al helemaal ingedroogd dus denk dat het van vanmorgen is geweest na de bv van 6 uur. Laat haar dan altijd even in bed huilen zodat ze in slaap valt, dit keer tot 9 uur, dus toen was het helemaal ingedroogd, arm meisje.

Vervelend al die zieken! Van mij mag het ook wel lente worden ja, of gewoon direct zomer :lol:

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 28 jan 2008 12:16

Maar niet een te warme zomer voor jou neem ik aan..... Hoogzwanger zijn in de zomer valt niet altijd mee........

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 28 jan 2008 22:18

Juultje77 schreef:Huilt ze niet als ze een vieze luier heeft? Margot is nog steeds ziek, en Juliëtte lijkt nu ook mee te gaan doen. Ze heeft een beetje verhoging en is erg verkouden. Het wordt tijd voor de lente geloof ik.......

Beterschap, en al de andere ook met de zieken! Van mij mag het ook wel weer lente/zomer worden. Lekker weer het zonnetje 8)!

Vinden jullie soms ook niet dat mensen telang wachten om met n kind na de dokter te gaan?? Een ventje bij ons uit de kerk, al zo'n 4 weken verkouden, erg hoesten etc. Ligt nu met zware longontsteking in het ziekenhuis. Dan heb ik zoiets van, 3 weken al verkouden, hoesten etc. de 4de week, is je kind echt ziek, hoge koorts etc. maar na de dokter toe gaan, ho maar. Toen het kind het benauwd kreeg werd pas de huisartsenpost gebeld, en ff later lag die in het ziekenhuis. Had nog maar 1 long die werkte. Sorry hoor maar als ik 2 weken al verkouden ben, en erg hoesten had ik allang een fles hoesdrank op en als het dan nog niet over was zat ik toch allang een keer bij de huisarts. Helemaal met jonge kinderen. Ik kan me daar best boos om maken. Hier thuis zou het echt niet zo snel gebeuren, tuurlijk je kunt het nooit verkomen, maar toch.....
Wat de toekomst brengen moge........

Terug naar “Archief”