Zwanger deel 3

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 25 jan 2008 13:51

Leuk Lammetje.... Je laat er geen gras over groeien :) Leuk dat je er zo blij mee bent!

En PPM, fijn dat het goed gaat! Ik ben benieuwd naar een gezinsfoto van jullie!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 25 jan 2008 14:24

namens mijn geliefde man en dochter (en mijzelf natuurlijk) :wink:

Bedankt voor alle felicitaties :D

Het lijkt mij erg leuk om 2 kinderen dicht op elkaar te hebben, ook wel druk... We zien we hoe het gaat lopen straks en misschien komen er nog wel 8 bij :mrgreen:
Ik was eerst wel een beetje 'bang' dat het nu niet zo snel zou lukken, dat we erg lang zouden moeten wachten ofzo. Daarom ben ik er ook zo ontzettend blij mee en dankbaar voor.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 25 jan 2008 14:32

lammetje schreef:namens mijn geliefde man en dochter (en mijzelf natuurlijk) :wink:

Bedankt voor alle felicitaties :D

Het lijkt mij erg leuk om 2 kinderen dicht op elkaar te hebben, ook wel druk... We zien we hoe het gaat lopen straks en misschien komen er nog wel 8 bij :mrgreen:
Ik was eerst wel een beetje 'bang' dat het nu niet zo snel zou lukken, dat we erg lang zouden moeten wachten ofzo. Daarom ben ik er ook zo ontzettend blij mee en dankbaar voor.

Lammetje ik vind het ook leuk om twee kinderen dicht op elkaar te hebben. Iedereen zei tegen me, nou dan krijg je het wel druk. Eerlijk gezegd vind ik dat wel meevallen, maar alles draait hier gewoon door eigenlijk vanaf het begin. Ik heb echt nog wel tijd over om leuke dingen te doen en anders maak ik er even tijd voor.

@ Rosalie, een bugaboo is een kinderwagen, je moet ze ooit gezien hebben hoor, want volgens mij heeft van babybezittend Nederland de helft een bugaboo :wink:

en oh ja, ik voel me heerlijk, niet zwanger en ik geef geen borstvoeding...
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 25 jan 2008 14:38

rosekapje schreef:@ Rosalie, een bugaboo is een kinderwagen, je moet ze ooit gezien hebben hoor, want volgens mij heeft van babybezittend Nederland de helft een bugaboo :wink:

Ghe, lachen dat je hier reageert op iets uit een ander topic ;) Maarre... ik heb net even gegoogled, maar ik heb dat ding echt nog nooit gezien 8)

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 25 jan 2008 14:39

Ik zag dinsdag op de markt met een 'Stokke' voorbij schuifelen. Wat een afgrijselijk afzichtig ding zeg :| :wink:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 25 jan 2008 14:43

jamillah schreef:Ik zag dinsdag op de markt met een 'Stokke' voorbij schuifelen. Wat een afgrijselijk afzichtig ding zeg :| :wink:

helemaal met je eens :roll: zien er niet uit, maar schijnen toch wel erg lekker te rijden :?: (dan heb je de prijs nog , asociaal duur!)

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 25 jan 2008 14:44

jamillah schreef:Ik zag dinsdag op de markt met een 'Stokke' voorbij schuifelen. Wat een afgrijselijk afzichtig ding zeg :| :wink:

*googled wederom ;)*

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 25 jan 2008 14:50

lammetje schreef:

helemaal met je eens :roll: zien er niet uit, maar schijnen toch wel erg lekker te rijden :?: (dan heb je de prijs nog , asociaal duur!)

Ik zag er eens een kind inzitten die niet helemaal stil zat, die kieperde gewoon met wagen en al om. Dat ding is echt topzwaar volgens mij.
Ik vind hem echt zooooo lelijk..... Maar de kinderstoel van Stokke vind ik wel leuk!

habibi
Mineur
Mineur

Berichtdoor habibi » 25 jan 2008 15:23

ik heb de mijne een gewone n-joy bij babydump in kesteren gekocht. Heb hem van mijn ouders gehad. Mocht een duurdere uitzoeken maar heb zelf zo iets waarom perse zo duur :?: Heb ik liever goedkopere en meerdere dingen er nog bij dan 1 dure. Heb er veel plezier mee. alleen vind ik nadeel dat ik de kap er niet af kan halen om te wassen. Hij is beige qua kleur en er zit wat vlekken in de kap. Iemand idee hoe ik dit moet aanpakken om schoon te maken?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 25 jan 2008 15:28

ik ben uitgekomen bij een bugaboo na het hebben van een quinny. mutsy. merkloos en firstwheels... :mrgreen:

habibi
Mineur
Mineur

Berichtdoor habibi » 25 jan 2008 15:37

Hoe gaan jullie het oplossen qua wagen als de 2e op komst is of er is en de 1e zit nog in de wagen?

Ik wilde niet een nieuwe wagen kopen (zon 2ling wagen vind ik veel te lomp ook) Natuurlijk willen ze een nieuwe wagen aansmeren de verkopers. Maar wist dat mijn moeder vroeger zo'n zitje had voor ons die ze er bovenop kon klikken op de bak. Die hebben ze nog ook bij babypark en kost € 35,- en is geschikt voor alle wagens. gewoon een zitje die universeel is. Als we met zijn 4en weggaan wil ik een goedkope buggy erbij hebben voor nadiane als amari niet meer in de bak ligt.

misschien een tip voor jou lammetje?

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 25 jan 2008 15:38

Habibi: ik deed altijd met wat waspoeder en water, wel goed 'uitspoelen' en laten drogen. Heb niet een kleur waar je alles op ziet, maar vlekken blijf je houden helaas.

habibi
Mineur
Mineur

Berichtdoor habibi » 25 jan 2008 15:41

ga ik dat eens uitproberen. thanks voor de tip.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 25 jan 2008 15:49

habibi schreef:Hoe gaan jullie het oplossen qua wagen als de 2e op komst is of er is en de 1e zit nog in de wagen?

Ik wilde niet een nieuwe wagen kopen (zon 2ling wagen vind ik veel te lomp ook) Natuurlijk willen ze een nieuwe wagen aansmeren de verkopers. Maar wist dat mijn moeder vroeger zo'n zitje had voor ons die ze er bovenop kon klikken op de bak. Die hebben ze nog ook bij babypark en kost € 35,- en is geschikt voor alle wagens. gewoon een zitje die universeel is. Als we met zijn 4en weggaan wil ik een goedkope buggy erbij hebben voor nadiane als amari niet meer in de bak ligt.

misschien een tip voor jou lammetje?

die kan niet op alle wagens!! bijv niet op de bugaboo... want die zit alleen in het midden vast... dus dan zou hij gaan kantelen als je hem er op zet... je moet dan wel een wagen hebben die aan beide kanten vast zit!!

ik heb ook een duowagen... vindt het ideaal.. ik kan ook gewoon overal langs.. hij is niet breder als rolstoel....

ik heb deze:

Afbeelding

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 25 jan 2008 16:27

trijntjejohanna schreef:ik ben uitgekomen bij een bugaboo na het hebben van een quinny. mutsy. merkloos en firstwheels... :mrgreen:

:shock: En je hebt twee kinderen... Had je iedere week een ander dan :mrgreen:

Terug naar “Archief”