De refowebkids [deel 3]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 25 jan 2008 12:00

wat zou er apart aan zijn?

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 25 jan 2008 12:12

Ehm, hoe leg ik dat uit? Het idee denk ik dat je dan niet tussendoor 'normaal' bent geweest. Snap je wat ik bedoel?

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 25 jan 2008 12:14

Ghehe Rosalie, ik snap wat je bedoeld, non-stop melkfabrikant geweest. Ik heb het meegemaakt en ik was ook niet ongesteld geweest. Na de tweede werd ik dat na een maand of drie weer en wat voelde ik me weer geweldig 8)

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 25 jan 2008 12:22

Wha :D Je zegt het wat oneerbiedig 8), maar dat is wat ik ongeveer bedoel ja. Dat lijkt me gewoon heel apart en niet echt fijn!!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 25 jan 2008 12:30

ik merk niks maar dan ook niks aan mijn lichaam dat ik borstvoeding geef, heb me zelfs nog een melkfabriek gevoelt gelukkig en ik vond het helemaal niet leuk om na 6 maanden weer ongesteld te worden. (ben ik overigens 3 keer geweest wat ik al teveel vond 8) )

Voel me dan ook vrij 'normaal' nu, tijdens de borstvoeding overdag en tijdens de zwangerschap zelfs, dus ik snap het niet :oops: :P

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 25 jan 2008 12:50

Het scheelt ook dat Sarah alleen smorgens nog bv krijgt. Zelf heb ik 8 mnd volledig geven bij nr 1, omdat meneer niets anders wilde en geen fles. En na 6 mnd was ik zwanger dus in die zwangerschap 2 mnd bv. Dat vond ik wel heftig vooral omdat ik beroerd was etc etc. En echt 'vrouw' voelde ik me dus niet. Bij iedereen verschillend klaarblijkelijk :wink:

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 25 jan 2008 12:52

Inderdaad, blijkbaar ervaart iedereen dat verschillend. Ik persoonlijk moet er niet aan dénken! :mrgreen:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 25 jan 2008 12:56

ik voel me nu juist meer vrouw dan 'voorheen' toen voelde ik me nog een meisje :)
Toen ik net wist dat ik zwanger was kreeg Sarah 3 keer per dag, dat heeft ze heel snel afgebouwd tot 1 x, helaas. Maar ze geeft het zelf aan en dan is het goed! (nouja goed.... :mrgreen: het moet dan maar hé :oops: )

Ze ligt overigens nu alweer zo'n 10 minuten te krijsen in bed, wil weer eens niet slapen en is helemaal op, kon niet eens maar op dr benen staan. Eigenwijs? neuh hoor :? Dát vind ik pas frustrerend, dus de afzuigkap gaat maar weer aan :( (valt ze sneller stil en hoor ik dr niet....) Voel me dan soms echt slecht, vooral omdat er alweer een tweede op komst is. Net of ik het niet aankan :?

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 25 jan 2008 13:45

Waarom zou jij slecht moeten zijn, er is niks gebeurd toch met Sarah, je heb haar toch niet geslagen of geknepen, laat ze maar lekker huilen hoor krijgt ze niks van! Je heb gelijk dat je de afzuigkap aandoet, ff lekker een cd aan ofsow die je mooi vindt :) zolang ze haast geen adem meer over heeft om te huilen haal ik Danique eruit en anders niet! Of ben ik nu ook slecht! :mrgreen: Je bent het gewoon een beetje zat nu, en het is harstikke leuk een tweede kindje straks geniet je er volop van...

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 25 jan 2008 13:49

lammetje: ik kan me dat voorstellen, maar je bent echt geen slechte moeder als je je kind even laat huilen. Meestal vallen ze na een poosje echt wel in slaap. Juliëtte is vanmorgen naar het cb geweest, ze moet eigenlijk hormoonzalf voor haar eczeem. Maar ik geloof dat ik haar paardenmelk ga geven. Dat hielp bij Margot ook heel goed. Margot is trouwens weer ziek, vorige week ook al.Ik heb het nu wel even gehad met zieke kinderen.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 25 jan 2008 14:03

rosalie83 schreef:Ehm, hoe leg ik dat uit? Het idee denk ik dat je dan niet tussendoor 'normaal' bent geweest. Snap je wat ik bedoel?

ik voel me heel normaal hoor nu ik bv geef :wink:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 25 jan 2008 14:04

vandaag de bugaboo omgebouwd.... wat wordt matteo groot :mrgreen:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 25 jan 2008 14:21

trijntjejohanna schreef:vandaag de bugaboo omgebouwd.... wat wordt matteo groot :mrgreen:

gaat snel hé....!!!

Juultje: vervelend dat je nu weer een ziek hebt! beterschap!!

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 25 jan 2008 14:27

trijntjejohanna schreef:
rosalie83 schreef:Ehm, hoe leg ik dat uit? Het idee denk ik dat je dan niet tussendoor 'normaal' bent geweest. Snap je wat ik bedoel?

ik voel me heel normaal hoor nu ik bv geef :wink:

Volgens mij begrijp je wel wat ik bedoel. En anders moet je de uitleg van Jamillah even lezen, die weet het heel treffend te zeggen.

trijntjejohanna schreef:vandaag de bugaboo omgebouwd.... wat wordt matteo groot :mrgreen:

Wat is een bugaboo?

habibi
Mineur
Mineur

Berichtdoor habibi » 25 jan 2008 14:30

nou ik ben benieuwd hoe lang amari in de bak wil liggen. Nadiane moest ik met 3,5 mnd. al de wagen ombouwen. ze wilde niet in de bak liggen maar om haar heen kijken. iedereen zei ach wat zielig zo'n kleintje en dan al 'zitten' maar ze had de grootste schik en was niet meer aan het huilen als ik ging wandelen. ik deed haar in het begin gewoon op slaapstand leggen/zitten.

En lammetje ik ken het ook dat gevoel hoor. Maar als ik nadiane niet het ritme heb gegeven die dag is ze ook 's avonds aan het krijsen. Zoals gisteravond. Had ze 1 middagdutje gemist en dat merk je gelijk aan haar. Ze was echt op en zat in de oogjes te wrijven maar slapen ho maar. Hubby heeft het nu ook door als ze de ritme heeft is er niks aan het handje maar zodra je even het ritme niet geeft is ze huilerig en hangerig.

hier nog weer wat foto's van amari en nadiane
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

oeps was ff iets te groot haha[/url]

Terug naar “Archief”