40 dagen zonder seks bij de EO

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Floefloe
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Floefloe » 23 jan 2008 12:10

Ik heb gekeken en vond het een slechte aflevering. Weinig inhoud. Ik heb overigens het begin gemist, dus dat kan m'n beeld wat gekleurd hebben.
I was there Gandalf, I was there the day the strength of man failed

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 23 jan 2008 12:32

Ook ik heb het begin gemist. Maargoed, verder vond ik het een redelijke aflevering. Aflevering 1 vind ik tot nu toe trouwens ook het beste. Jammer aan Lan vind ik dat ze niet echt van plan is écht te veranderen. Ze wil alleen niet meer gebruikt worden door jongens waarin zij mogelijke relatie ziet, maar zelf zal ze wel jongens blijven gebruiken voor seks, zei ze. Tsja.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 23 jan 2008 13:51

Ik ben nu aan het kijken.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 24 jan 2008 22:20

Ik vond het geen sterke aflevering.
Constant kreeg ik het idee dat zij meer wilde bewijzen dat ze het toch wel kon volhouden en dat ze toevallig ook nog eens op tv kwam was alleen maar leuk, maar ze wilde niet écht veranderen. Het einde, proosten op '40 dagen seks', vond ik dan ook heel typerend.
Ze zei wel vrolijk dat ze een stukje van haar muurtje had afgebrokkeld, maar dat was de programmamakers in dit geval echt niet gelukt.
Bij zo'n zelfverzekerd typje heb je een ietwat andere aanpak nodig denk ik.
pobody's nerfect

Collateral

Berichtdoor Collateral » 24 jan 2008 22:56

Wat dan? De mattenklopper?

Atheist1984

Berichtdoor Atheist1984 » 24 jan 2008 22:59

Jo'tje schreef:Bij zo'n zelfverzekerd typje heb je een ietwat andere aanpak nodig denk ik.

Waarom is het zo erg dat zij dat doet dan?? Niet iedereen heeft dezelfde levensovertuiging al jij hoor. Deze laatste zin komt nogal arrogant over. Misschien niet zo bedoeld hoor. Ik heb de aflevering trouwens nog niet gezien.

André

Berichtdoor André » 24 jan 2008 23:04

Jo'tje schreef:Bij zo'n zelfverzekerd typje heb je een ietwat andere aanpak nodig denk ik.
Ze kan dan wel zelfverzekerd overkomen, maar het was hetzelfde verhaal als afl. 2, muren optrekken en maskers opzetten. Ik zou haar meer ad rem willen noemen, maar zeker niet zelfverzekerd.

Russell
Mineur
Mineur

Berichtdoor Russell » 25 jan 2008 03:02

Jo'tje schreef:Ik vond het geen sterke aflevering.
Constant kreeg ik het idee dat zij meer wilde bewijzen dat ze het toch wel kon volhouden en dat ze toevallig ook nog eens op tv kwam was alleen maar leuk, maar ze wilde niet écht veranderen. Het einde, proosten op '40 dagen seks', vond ik dan ook heel typerend.
Ze zei wel vrolijk dat ze een stukje van haar muurtje had afgebrokkeld, maar dat was de programmamakers in dit geval echt niet gelukt.
Bij zo'n zelfverzekerd typje heb je een ietwat andere aanpak nodig denk ik.

Hoezo 'geen sterke aflevering'? Omdat het dit keer niet lukte het standaard theorietje van 'iedereen-die-veel-verschillende-mensen-neukt-is-emotioneel-gekwetst-en-vlucht-daarom-in-seks' toe te passen?
"Weinig wetenschap verwijdert van God, veel wetenschap brengt tot Hem terug." (Francis Bacon)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 25 jan 2008 09:21

Nou, meer omdat ze zelf ontdekt dat jongens haar vooral voor de seks interessant vinden en als ze aan de 40 dagen meedoet laten jongens die haar anders bellen / smsen het massaal afweten.... en dan aan het einde zegt: tja ik zou misschien iets makkelijker nee zeggen maar aan de andere kant, iedereen doet het toch?
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 25 jan 2008 12:00

Tsja, en als zij zich daar goed bij voelt en als zij niet het idee heeft dat haar leven eronder lijdt...

Russell
Mineur
Mineur

Berichtdoor Russell » 25 jan 2008 14:10

Marnix schreef:Nou, meer omdat ze zelf ontdekt dat jongens haar vooral voor de seks interessant vinden en als ze aan de 40 dagen meedoet laten jongens die haar anders bellen / smsen het massaal afweten.... en dan aan het einde zegt: tja ik zou misschien iets makkelijker nee zeggen maar aan de andere kant, iedereen doet het toch?

Zij heeft nu ontdekt dat het zonder seksappeal ook leuk kan zijn om te daten en mensen te leren kennen (wat een verschil met de date van Bregje overigens, Lan heeft als persoon duidelijk meer in haar mars - en dat is mi. ook de reden waarom het format van het programma in dit geval 'mislukte'). Dat wil echter niet zeggen dat casual sex dan gelijk fout is, niet meer leuk kan zijn en dat je daar direct mee stopt. En dat doet ze dus ook niet.
"Weinig wetenschap verwijdert van God, veel wetenschap brengt tot Hem terug." (Francis Bacon)

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 25 jan 2008 15:11

Ghe, kliksafe vindt het programma niet kunnen iig :mrgreen:

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 25 jan 2008 15:34

kliksafe niet? Wij kunnen het gewoon kijken en hebben kliksafe thuis.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 25 jan 2008 15:47

Haai schreef:Ghe, kliksafe vindt het programma niet kunnen iig :mrgreen:

Als er ook maar ergens het woord seks staat, wordt het geblokkeerd zeker ;)

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 25 jan 2008 15:59

nou dat valt wel mee. Ik vind dat ze maar raar selecteren wat je wel en niet 'mag' kijken! Wij kunnen alle programma's kijken, behalve sommige van SBS6 en een paar van BNN. (je kan ze via een omweg kijken :mrgreen: )
Nee hoor, dat filter van kliksafe is echt niet waterdicht en ik zou er dan zelf ook niet voor kiezen.

Terug naar “Archief”