Moderator: Moderafo's
meschianza schreef:Caprice, hoewel ik bewonder dat je duidelijk ergens voor staat, vind ik het heel jammer dat je indirect probeerd duidelijk te maken dat mensen die cosmetica gebruiken geen bekeerd iemand kunnen zijn/waar christen.
En helemaal dat je daarvoor als illustratie 'waarmede zult gij zich kleden' tekst gebruikt. Dat is voor mij namelijk een heel dierbare tekst die heel diep gaat. Namelijk de zorgen die je kunnen bezig houden. Je schets gelijk een karikatuur over vrouwen met make-up en oorbellen die daar dus volgens jouw mee bedoeld worden.
DAt jij er een afkeer van hebt is aan jou, maar dan hoef je het niet in bijbelteksten proberen te passen.
JE kan net zo goed in het zwartgekleed en oorbel en make-uploos door het leven gaan maar je de grootste zorgen maken of je wel een mooiere auto heb dan je buurman, of de duurste merkkleding. Een vrouw die geen make-up of oorbellen draagt kan uiterlijk veel belangrijker vinden dan een vrouw die dat wel doet.
Het gaat er uiteindelijk om wie je het belangrijkst vind, wat er bij je bovenaan het lijstje staat, is dat God? Of is het je schoonheid, je status, je geld?
Klopt maar dit zegt niets over het feit of het goed is omje haar te verven, dit gaat namelijk met alles op. Dat kunjeook zeggen als je een persoonlijk (te) sterke voorkeur heb voor delfst blauw servies of zoiets. Dat vind ik dan ook een totaal onzinnig argument om het verven van haar af te keuren. zeg dan gewoon dat je erniet van houdt in plaats er één of andere mooie tekst tegenaan te smijten.caprice schreef:Maar dan blijft het wel zonde als men aan uiterlijke zaken blijft hangen.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 32 gasten