K heb eens een vraag:
Het lijkt me dat je op de trouwdag zelf de dingen niet zo zeer bewust meemaakt....maar dat je achteraf je nog veel herinnert. Dit omdat je volgens mij zoveel te verwerken krijgt en zoveel moet doen enz.
Klopt dit?
Moderator: Moderafo's
Smurffie schreef:Wat zouden jullie doen als 1 van de twee al eens getrouwd is geweest?
Smurffie schreef:Hoe we het gaan doen weet ik niet, maar wel dat het geen groot feest word. Ik trouw dan blew voor de eerste keer, maar ik geef niet zo om een grote bruiloft. Hij zei wel dat er een grote bruiloft zou komen als ik dat zou willen, maar ik vind het gewoon niet zo heel erg passen ofzo. Hij wil me wel in een mooie jurk en een fijne club mensen om zich heen; directe familie en goede vrienden. Daar kan ik me wel in vinden. Verdere familie heb ik weinig of niets mee, bovendien ben ik niet zo dol op enorme drukte en het verplicht praten met mensen die je amper kent. Ik heb al een hekel aan koffievisites etc, laat staan een volle zaal
Gerdien B. schreef:Smurffie schreef:Hoe we het gaan doen weet ik niet, maar wel dat het geen groot feest word. Ik trouw dan blew voor de eerste keer, maar ik geef niet zo om een grote bruiloft. Hij zei wel dat er een grote bruiloft zou komen als ik dat zou willen, maar ik vind het gewoon niet zo heel erg passen ofzo. Hij wil me wel in een mooie jurk en een fijne club mensen om zich heen; directe familie en goede vrienden. Daar kan ik me wel in vinden. Verdere familie heb ik weinig of niets mee, bovendien ben ik niet zo dol op enorme drukte en het verplicht praten met mensen die je amper kent. Ik heb al een hekel aan koffievisites etc, laat staan een volle zaal
Als jij het niet op drukte hebt en het voor hem ook niet hoeft, dan lekker knus houden! geef je eigenlijk groot gelijk![]()
Mogen we wel met z'n allen naar de kerk komen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten