Berichtdoor MissF » 19 jan 2008 19:03
Ik heb toch mijn mening een beetje herzien. Ik heb de hele aflevering van Bregje gezien (in tegenstelling tot nog geen helft van de eerste).
In de eerste plaats vind ik dat je absoluut het hele programma moet zien voor je er echt iets over kunt zeggen.
Want op een paar beelden afgaan kan amper. Ik vond al die flitsbeelden ook walgelijk, maar in principe is het best een leuk programma.
Volgens mij gaat het zijn doel helemaal voorbij, want als ik eens goed in mijn omgeving kijk, waar de meerderheid van de vrienden echt niet wachten met seks tot ze getrouwd zijn (of voor 1 persoon), is er geen 1 die echt zo met seks omgaat, en nooit gegaan is. Volgens mij zijn het de absolute uitzonderingen die erin voorkomen.
Maargoed, ik blijf de beelden die af en toe voorbij komen walgelijk. Voor de EO dan. Ik vind het niet van een christelijk voorbeeld getuigen dat halfblote meiden (naja, met erg lage decoletés enzo) langs komen flitsen. Dat hoeft voor mij totaal niet. Het is wel de waarheid, en realiteit, dat weet ik ook wel, maar van mij hoeft de EO dat echt niet zo te tonen.
Dus: ik vind het best leuk, en als mensen er iets aan hebben: geweldig, maar volgens mij is het iets minder realiteit als het voor doet komen.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...