De Pil

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 18 jan 2008 20:58

Acire blijft liever verliefd als ze dit zo leest denk ik......

maar ik zal je vertellen, ook als je langer getrouwd bent is sex nog steeds lekker en wordt steeds leuker!!! Alleen door allerlei factoren komt er vaak minder van. Daar kan een stel ook echt wel van balen doch hebt goede moed, er komen weer betere tijden. Het gaat m.i. verkeerd als je elkaar verwijten gaat maken als: jij wil altijd maar vrijen, ja en jij bent altijd maar moe of hebt geen zin.

Je kunt ook duidelijk maken aan elkaar hoe het komt dat je geen zin hebt. Ook hierin is communicatie heel belangerijk. En als je partner alleen op eigen genot is gericht dan is er ook maar weinig plezier aan te beleven voor de ander.

maar wat heeft dit nog met de pil te maken heee

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 18 jan 2008 23:10

bloempie21 schreef:
Lalage schreef:Als je aan de pil bent gaat je libido ook omlaag, althans ik lees soms op andere fora van vrouwen die met de pil stoppen en dan ineens veel meer zin hebben. Maar mannen hebben toch ook niet altijd zin. Het kan wel zo zijn dat het lijkt of vrouwen minder zin hebben, omdat mannen geprikkeld worden door wat ze zien en vrouwen door aanrakingen. Dus stel je voor: het is avond en mannetje ziet z'n vrouwtje en denkt hmmm lekker. Dan moet hij dus wel eerst de vrouw een knuffel geven voor ze gaat denken: hmm lekker. Zoiets misschien?

Ja dat klopt inderdaad wel. Maar ik vind ook dat je als vrouw zijnde wel eens daaraan voorbij kunt kijken en ook af en toe het initiatief nemen.

Daar ben ik het helemaal mee eens! En Acire: ik zei dat het lijkt of vrouwen minder zin hebben 8)

kamille1984
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kamille1984 » 23 jan 2008 14:30

Natuurlijk zijn er wel eens periodes dat het minder gaat in een relatie, maar daar en tegen ook periodes dat het weer beter mag gaan en je meer tijd ed voor elkaar hebt!
wel vind ik keuze wb anticonceptie moeilijk, voordat ik zwanger was was ik aan de pil. nu moet ik (alvast) gaan nadenken wat ik wil na mijn zwangerschap want de pil wil ik niet meer (kvoelde me nl veel beter zonder dan met!)
hoe hebben andere dat gedaan? pb-en mag ook!

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 23 jan 2008 14:47

Ik herken wel wat je zegt. Ik voelde met zonder de pil ook beter.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 23 jan 2008 14:48

Juultje77 schreef:Ik herken wel wat je zegt. Ik voelde met zonder de pil ook beter.

Met zonder de pil? :P

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 23 jan 2008 14:50

Haha! Tijd voor koffie geloof ik.......... ( zonder de pil bedoel ik natuurlijk)

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 23 jan 2008 15:03

In welk opzicht voelden jullie je veel beter dan?
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 23 jan 2008 15:05

Ik had veel hoofdpijn. En nogal wisselende stemmingen. Die heb ik nu ook wel maar dan is het net voordat ik ongesteld moet worden en dan is het maar een paar dagen.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 23 jan 2008 15:06

Meestal hoor je juist dat hoofdpijn e.d. verdwijnt door het gebruiken van de pil.

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 23 jan 2008 15:08

Nou bij mij niet. Wat wel verdween was mijn extreme buikpijn bij menstruatie en de menstruatie is natuurlijk ook veel minder . Dat was wel een voordeel.

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 23 jan 2008 15:24

Ik voel me echt helemaal goed met de pil! Ik stop er noooooooit meer mee :)

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 24 jan 2008 12:58

Ik voel me er ook wel goed mee, en heb gemerkt dat als ik een maandje stop met mn pil mn pukkels weer terugkomen, dus ga weer lekker door.
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

kamille1984
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kamille1984 » 24 jan 2008 13:24

ik voelde me veel beter in mijn vel zitten en had minder last van wisseling van mijn humeur!
wb menstruatiepijn heb ik gelukkig nooit echt gehad dus daar hoefde ik het niet voor te doen! al die hormonen in je lijf schijnen op lange duur ook niet goed voro je te wezen en je hebt verhoogd risico op bepaalde ziektes!
dus voor mij voorlopig geen pil meer, dan maar geen polonaise aan mijn lijf! :wink:

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 24 jan 2008 15:02

Ik ben na 5 jaar een half jaar van de pil afgeweest. De eerst volgende menstruatie ga ik er weer mee beginnen omdat de buikpijn iedere weer heftiger wordt. Ik heb er wel een hekel aan om iedere dag aan dat pilletje te denken, maar nu ik iedere dag vitamine B neem kan dat er ook gelijk bij. Misschien is het wel gezond af en toe te stoppen. . . (geen idee eigenlijk).

.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 24 jan 2008 16:00

Ik had nooooit buikpijn tijdens mijn menstruatie. Maar sinds ik de pil slik wel. Niet heel erg maar ik merk het echt wel. En ik voel me dan ook lamlendig. Zonder pil had ik dat nooit. Ook is mn menstruatie veel langer. Ik was het altijd 2 of 3 dagen, nu wel 6.

Maar ach, de voordelen wegen toch wel op tegen de nadelen :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”