Moderator: Moderafo's
joris schreef:God loven is niet afhankelijk van je gemoedstoestand hoop ik.
joris schreef:je kan je zelf wel verdrietig voelen, maar daar moeten we God niet mee opzadelen. Hij is immers dezelfde gebleven nog steeds? Satan is er dol op om ons zelfmedelijden en beschuldigingen in te geven: die vrouw die u mij gegeven hebt. Nee! je was niet gericht op God en daarom voel je je klote! Dat heeft niets met Godte maken en Hij verdient nog steeds jouw lof!
Ja hoor heb het wel eens zwaar gehad. Maar toch moeten we denk ik net als David ook in zijn shitbuien uit komen bij God. Depressie is nooit een excuus om God niet te loven.essieee schreef:joris schreef:God loven is niet afhankelijk van je gemoedstoestand hoop ik.
Heb jezelf wel eens in een depressie of een andere zeer zware tyd geleefd?? Dan kun je dit pas zeggen denk ik.
joris schreef:Ja hoor heb het wel eens zwaar gehad. Maar toch moeten we denk ik net als David ook in zijn shitbuien uit komen bij God. Depressie is nooit een excuus om God niet te loven.essieee schreef:joris schreef:God loven is niet afhankelijk van je gemoedstoestand hoop ik.
Heb jezelf wel eens in een depressie of een andere zeer zware tyd geleefd?? Dan kun je dit pas zeggen denk ik.
joris schreef:Bijna onmogelijk.
Als je maar ook je vertrouwen op God blijft stellen en niet (alleen) op psychiaters en pillen.
essieee schreef:joris schreef:God loven is niet afhankelijk van je gemoedstoestand hoop ik.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten