een voorbeeldje over andermans kinderen:
Ik lag op mijn kraambed, maandagavond. er kwam een gezin met 2 kleine kinderen op bezoek, die ontzettend moe waren. Gelukkig waren ze wel zo slim om de druktemaker naar beneden te brengen met iemand erbij. Daar heeft oma van dat kindje haar in ONZE box gezet voor Sarah. En een beschuitje met muisjes laten eten

Dat meisje was anderhalf jaar oud!!!! Je kunt ongeveer nadenken hoe het eruit zag. Onze schone box, Sarah 5 dagen oud dus nog amper in de box gelegen helemaal vies, onder de muisjes en boter!!!!
Manlief durfde er niks van te zeggen, kraamverzorgster was er niet meer. Ik was ontzettend kwaad toen ik het zag, maar mocht eigenlijk mn bed niet uit. Heb het dus samen met vlieger schoon gemaakt, woest!! Vond het gewoon vernieling van andermans spullen, alles was vies! Wij trots op onze nieuwe spulletjes en een ander laat zn kind erin beschuit eten. Toen heb ik besloten, merk ik dat andermans kinderen mijn huis vies maken of kapot, horen ze het van me! Ik had pas nichtjes op bezoek die met schoenen op mijn bank zaten, ik hoorde ze 'schrapen' en zie: als je op de bank wil moeten je schoenen uit! ik verwacht dat andere mij ook wijzen op mijn 'fouten' bij andere in huis. Vind het echt niet normaal dat moeders hun kinderen alles laten doen bij een ander. Ook mijn broertje krijgt regelmatig op zn kop van ons, ook al zit mn moeder er bij! Het is tenslotte ons huis en ik ben zo geworden, hou je je niet aan onze regels dan kom je maar niet meer, sorry
Maar onze regels zijn niet strak ofzo hoor