Waarom zou je je naar de kerk anders kleden dan door de weeks, ik vind het heel hypocriet om door de week in een spijkerbroek te lopen en zondag ineens in een rok of een net pak. God is niet alleen voor de zondag en voor in de kerk. Elke moment van elke dag is van God en voor God, waarom zou je dan jezelf op zondag anders kleden dan op de andere dagen van de week. En God ziet het hart aan, want menig zwart pak en zwarte rok denken heel de kerkdienst aan hun bezigheden buiten de kerk (niet alleen die mensen) dus kleding zegt niets.
Waarom aanpassen als jij een overtuiging heb die toevallig niet aansluit bij die van je grootouders. Al zou ik me bij een bezoek aan haar huis wel aanpassen omdat het haar huis en en zij wel met repect behandeld mag worden. Maar zij hoeft er voor haar gemeente niet de schijn op na te houden dat haar kleinkids dezelfde overtuiging hebben als zij. Want God ziet het hart aan en als die gemeenteleden naar kleding en uiterlijk kijken, hebben ze niet helemaal begrepen hoe God (hun Vader?) het bedoelt
Succes met een keuze maken en met het uitkomen voor je eigen overtuigingen
Liefs Jardena