Moderator: Moderafo's
lammetje schreef:leuk dat het kamertje waarschijnlijk toch op tijd af komt!!!
Enne mutsjes, ik had er 2, maar in het zh kreeg ze er eentje van het zh. Had ze wel nodig, was best koud.
Funlover schreef:lammetje schreef:leuk dat het kamertje waarschijnlijk toch op tijd af komt!!!
Enne mutsjes, ik had er 2, maar in het zh kreeg ze er eentje van het zh. Had ze wel nodig, was best koud.
Dat Sarah alweer bijna een jaar wordt joh. Ik weet nog dat heel rw met smart zat te wachten tot ze werd geboren
paprikameisje2 schreef:Funlover schreef:lammetje schreef:leuk dat het kamertje waarschijnlijk toch op tijd af komt!!!
Dat Sarah alweer bijna een jaar wordt joh. Ik weet nog dat heel rw met smart zat te wachten tot ze werd geboren
jaah... k was ook razend benieuwd toen!!! en moooooi beepje... tis nu al een complete peuter (al heb ik dr al een hheeeeeeeeeele poos niet meer gezien)
hier zijn we oo nog opzoek naar stikslips of plasticbroeken!! ze verplichten je gewoon bijna om pampers te gebruiken omdat die andere dingen nergens meer te koop zijn!
meissie88 schreef:paprikameisje2 schreef:Funlover schreef:lammetje schreef:leuk dat het kamertje waarschijnlijk toch op tijd af komt!!!
jaah... k was ook razend benieuwd toen!!! en moooooi beepje... tis nu al een complete peuter (al heb ik dr al een hheeeeeeeeeele poos niet meer gezien)
hier zijn we oo nog opzoek naar stikslips of plasticbroeken!! ze verplichten je gewoon bijna om pampers te gebruiken omdat die andere dingen nergens meer te koop zijn!
Moet je in Staphorst wezen...tenminse...daaar zag ik ze laatst nog wel in de winkels aan de 'diek' willlen ze nog wel 's wat hebben...
paprikameisje2 schreef:meissie88 schreef:paprikameisje2 schreef:Funlover schreef:lammetje schreef:leuk dat het kamertje waarschijnlijk toch op tijd af komt!!!
Moet je in Staphorst wezen...tenminse...daaar zag ik ze laatst nog wel in de winkels aan de 'diek' willlen ze nog wel 's wat hebben...
yeps... k had al een mede-stappesse een pb gestuurd.... Moet ik ze daar maar halen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 gasten