Moderator: Moderafo's
paprikameisje2 schreef:en wat een geneuzel over halve vaatwastabletten enzo... verkoop gewoon dat kreng en ga weer lekker ouderwets afwassen!! dat bespaard stroom en water!!!
jamillah schreef:JialiKelly schreef:En dit is het topic 'Gezin en Financiën'? :p Lijkt er niet echt meer op.
Gelukkig heb jij daar nog niet mee te maken schat![]()
Gezin en financieen, wassen hoort daar zeker bij als je kijkt hoeveel wasmiddel kost en hoeveel je schijnt te kunnen besparen. Dus wat mij betreft ontopic.
Sja, als moeders de was nog doet dan vind je waspraatjes natuurlijk onzin maar ik heb al wat nuttige tips opgedaan over financien wbt was.
paprikameisje2 schreef:en wat een geneuzel over halve vaatwastabletten enzo... verkoop gewoon dat kreng en ga weer lekker ouderwets afwassen!! dat bespaard stroom en water!!!
lammetje schreef:ik kan daar dus echt niet tegen als er vaat op het aanrecht staat, moet gewoon opgeruimd zijn, stel dat je visite krijg wil ik niet dat het een zooitje is in mn keukenMaar als onze vaatwasser kapot gaat (wat binnenkort denk wel gaat gebeuren) kopen we eerst nog geen nieuwe want we willen een nieuwe keuken met inbouw en kunnen we die vaatwasser weer weg doen, vind ik zonde. Dus hoop maar dat hij het nog even volhoudt, tis een duur grapje zo'n keuken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten