lammetje schreef:ik gebruik alleen kruidvat eigen merk flesvoeding, sarah krijgt toch alleen pap smorgens en de bv bind niet voldoende, helaas.
dan moet je biobim gebruiken!!
Moderator: Moderafo's

liefje schreef:AAAAH Wat groeit ie hard, hij lijkt op jou kan dat? is het familie?

) maar savonds eet ze blijkbaar voldoende en vind ze dat het niet meer nodig is. Wel handig als ik savonds weg wil, maar vind het toch wel jammer, ze wordt groot
 ) maar savonds eet ze blijkbaar voldoende en vind ze dat het niet meer nodig is. Wel handig als ik savonds weg wil, maar vind het toch wel jammer, ze wordt groot  
lammetje schreef:maar vind het toch wel jammer, ze wordt groot
 Ik mis het namelijk zo dat ie 's morgens lekker bij me op schoot wakker wordt en z'n flesje drinkt. En daarna lekker tegen me aan kroelen. Ik geniet daar ook zo van, vind het moeilijk om dat los te laten....
  Ik mis het namelijk zo dat ie 's morgens lekker bij me op schoot wakker wordt en z'n flesje drinkt. En daarna lekker tegen me aan kroelen. Ik geniet daar ook zo van, vind het moeilijk om dat los te laten....Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten