Ik heb wel eens gehoord dat die vlekken vooral veroorzaakt wordt door de pitjes in het midden. Als je die eruit snijdt, blijkt het beter te gaan.
Moderator: Moderafo's
pol schreef:lammetje schreef:Ik krijg soms de vlekken ook niet uit de kleding van Sarah, echt jammer want vooral banaan gaat er niet meer uit hier![]()
Ik heb wel eens gehoord dat die vlekken vooral veroorzaakt wordt door de pitjes in het midden. Als je die eruit snijdt, blijkt het beter te gaan.
André schreef:Om te beginnen koop ik color poeder, minder kans op verkleuring denk ik dan maar![]()
Enne, geen wasverzachter, want dan nemen de handdoeken nog maar nauwelijks water op enzo.
En alles wat niet al te krimp gevoelig is pleur ik in de droger.
Moet ik als huisman jullie dat nog leren;/;/
habibi schreef:André schreef:Om te beginnen koop ik color poeder, minder kans op verkleuring denk ik dan maar![]()
Enne, geen wasverzachter, want dan nemen de handdoeken nog maar nauwelijks water op enzo.
En alles wat niet al te krimp gevoelig is pleur ik in de droger.
Moet ik als huisman jullie dat nog leren;/;/
niks van te merken bij ons dat de handdoeken nauwelijks water opnemen bij gebruik van wasverzachter.
heb je nog besparingstips als huisman zijnde![]()
André schreef:Zo min mogelijk strijken.
Beter met voorwas op 40 graden, dan zonder op 60 graden.
Iets minder poeder gebruiken als dat de fabrikant op het pak aangeeft.
Drogen op 1000 watt ipv 2000.
Of alles op zolder ophangen.
enz. enz.
Ooja en op laag tarief wassen en drogen.
meissie88 schreef:Wasverzachter...ghe we gebruiken het hier maar zélden, als er een trommel met wasgoed is, zonder wasgoed van mij, dan kan 't wezen dat m'n moeder 't gebruikt, want ik kan er écht niet tegenvind het heerlijk ruiken...maar de jeuk verpest t
![]()
Zijn er trwns nog meer mensen die de kriebels krijgen van wasverzachter?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten