Overigens zou ik wel eens willen zien wat er van binnen precies gebeurd op het moment dat alles de bovenuitgang neemt i.p.v. de gebruikelijke achteruitgang. Griep is eigenlijk maar iets heel raars

Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:Dinsdag griep krijgen en nu al bijna beter? Dan was het geen echte influenza lijkt me. Een collega van me was vlak voor kerst ziek geworden: hoge koorts, hoofdpijn en 2 weken hartstikke ziek. Dat doet dat rotvirus dus. Ik blijf maar braaf Echinaforce slikken...
paprikameisje2 schreef:je moet niet vergeten je tong mee te poetsen als je je tanden poetst!
tijdens zwanger zijn hebben ook eel mensen last van een vieze smaak.. hier heb ik dat atlijd als ik iets van mint heb gegeten! dan poets ik me tong.. zo ver mogelijk naar achter.. end an is alles weg.. die vieze smaak dan hé
Joortje schreef:Ik werk in mijn vrije tijd in een verzorgingstehuis, waar het norovirus heerst. Dramatisch! Allemaal overgevende oudjes en diarree, vreselijk! Stinken overal.. 't Is een gevecht tussen de stinklucht en de lucht van chloor (waar het virus dood van schijnt te gaan).
Een schort om, handschoenen aan, als je die arme mensjes uit de troep moet halen, 100 keer op een ochtend je handen wassen...
Ik heb het zelf nog niet, dus ben benieuwdMaar hopelijk blijft het me bespaard!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten