Verhuizen????

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 10 jan 2008 13:56

Acire schreef:Hmm.... ik vind roze zelf wel leuk, maar ik vind dat ik dat mijn vriend niet aan kan doen. Net als roze washandjes of handdoeken ofzo, of (zoals eerder genoemd) een bloemetjes dekbed. Gruwel.
Als ik het al had of als ik het krijg zal ik het heus wel gebruiken, maar niet zelf kopen ofzo..

wij hebben wel bloemen op het dekbed, maar dan wel weer modern zeg maar en geen bloemetjes, bloemetjes snap je? ook hebben we wat rose handdoeken en washandjes, maar ook aqua, lime, wit (met felle kleurtjes), oranje en fuchsia. Die handdoeken had ik trouwens al voordat we trouwden. in de keuken heb ik wel bijna alle theedoeken en keukendoeken, vaatdoekjes etc rose. Ik breng er toch de meeste tijd door. En daarnaast hebben we ook wel dingen in huis die ik niet zo mooi vind, maar mijn man dus weer helemaal geweldig.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 10 jan 2008 14:00

Hehe. Ik dacht dat mannen impotent zouden worden van bloemetjes op het dekbed, maar Annet heeft het ook, en zij heeft 4 kinderen. Dus valt de schade mee 8)
Maar goed, nix voor mij iig.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 10 jan 2008 15:26

Ik ging nieuwe dekbedovertrekken kopen, nou ik zag alleen saaie met bloemetjes en ruitjes enzo... tot mijn blik viel op de kinderdekbedden :-D die waren leuk! Dus ik heb er eentje gekocht met koeien erop, echt geinig. Zegt die vrouw aan de kassa: is het een cadeautje? Dus ik zo: euh nee... :mrgreen:

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 10 jan 2008 15:33

Een kinderdekbed? Past dan wel dan? Zelf heb ik (voor ons toekomstig bed) een gaaf dekbed gekocht in grijs, zwart en wittinten met sleep well enzo erop in witte letters. Onze inrichting wordt vrij strak en de bovenverdieping wordt voornamelijk zwart/wit basis. Inderdaad zie je echt superveel met ruitjes of oudelijke bloemen. Hippe met bloemen is ook nog lastig zoeken. Maar vind ik persoonlijk ook niet echt mooi. Geef mij maar echte bloemen!

2 weken geleden een bed gekocht, 2 lattebodems en 2 matrassen van 80 x 220. Nu toch maar gewisseld vor 90 x 220. Is net wat gangbaarder. Al zei vriendlief: ik heb geen zin om jou te moeten zoeken straks ;-). (zijn allebei nogal slank zegmaar) :lol:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 10 jan 2008 15:36

ja het is een gewone maat dekbed ;) Wij hebben nu twee eenpersoonsdekbedden. Wij samen onder een 2 bij 2 dekbed werkt niet, je kunt ook wel 220 bij 240 kopen maar we hebben besloten dat we dit toch handiger vinden. Dan maar een beetje minder romantisch, we knuffelen er niet minder om in bed hoor. We hebben ook twee matrassen: 80 bij 200, gaat prima, groot genoeg. Maar als ik net ga slapen en mijn mannetje is nog niet in bed (is altijd zo) dan ga ik wel even lekker met mijn been uitgestrekt op zijn matras liggen muhaha.

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 10 jan 2008 16:49

Ik ben helemaal gek van bloemen, en er komen dan tegen die tijd dat ik ooit getrouwd ben :wink:, gewoon dekbedden met bloemen erop. Zag poosje geleden hele mooie dekbedbedden op de markt. Van 2 had ik zoiets van die wil ik hebben. Maarja om ze dan alle twee in 1 persoons te kopen vond ik ook wel weer wat en ze waren best prijzig. Heb toen maar een 1 persoonsdekbed gekocht en een 2 persoons van 220 bij 240. Weet nog niet of ik zo'n breed bed wil, maar in ieder geval wel n breeddekbed :P. Me pa en ma hebben hier ook wel ns ruzie om het dekbed :mrgreen:.
Wat de toekomst brengen moge........

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 10 jan 2008 16:52

Heerlijk lijkt me dat een groot dekbed! Wij hebben twee aparte matrassen en lattebodems omdat ze verstelbaar zijn dus bij elkaar 180 x 220 en een dekbed van 240 x 220. 220 lang en 240 breed... Altijd gedacht dat het andersom was, 240 lang voor 220 matraslengte...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 10 jan 2008 17:12

Wij hebben heerlijk een extra breed bed, met 1 matras (heerlijk geen spleet in het midden) en wel twee dekbedden. Ik ga echt niet onder 1 dekbed liggen. Misschien zou het wennen, en bijna iedereen aan wie ik het vertelde voor we trouwden, dat we niet samen onder 1 dekbed liggen, zei:''Nouja, wat gek. Dat gebeurt toch nooit? Je slaapt toch altijd onder een tweepersoons?'
Nou, ikke niet. Ik wil me er lekker in kunnen rollen ;)
Ik ben ook dol op bloemen, en bloemetjesdekbedden, maar die komen er hier ook niet in. Sowieso absoluut geen roze verder. Soms baal ik ervan, maar eigenlijk vind ik het wel heel super stoer, dat hij dat niet wil :oops: Een echte man ;)

Wij zoeken nu nog wel dekbedovertrekken. We hebben een hele strakke, bijna saaie kamer. En de vloerbedekking is soort oranje, terracotta kleur, dat lag er al. Dus ik wil overtrekken met bruin, creme én oranje. Onvindbaar.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 10 jan 2008 17:16

Wij hebben ook een heerlijk breed bed (helaas met 2 matrassen dus wel een spleet, al hebben we er een soort deklaag over liggen). Onze slaapkamer is marine blauw met zee-accessoires. Mannelijk met een vrouwelijke hands dus :) Wij slapen wel onder 1 dekbed omdat hij dat zo gewend is, namelijk: als je getrouwd bent deel je je dekbed! Terwijl ik liever onder aparte dekbedden zou liggen (zoals mijn ouders altijd deden).

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 10 jan 2008 22:32

Er bestaan toch van die dingen die je in die spleet tussen de matrassen kunt leggen? Dat schijnt wel prima te liggen hoor.
Zo'n megamatras lijkt me vooral onhandig met zooi wisselen enzo!
pobody's nerfect

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 10 jan 2008 22:39

Wij hebben een bed van maar 140 breed, als ie breder zou zijn moeten we vanaf het voeteneinde in bed duiken ofzo, onze slaapkamer is niet zo groot... Maar ik zou nu echt niet anders meer hoeven hoor... Alleen heb ik er af en toe wel spijt van dat ik geen breder dekbed heb genomen, als manlief weer een beetje teveel ingepikt heeft... :?

Wel een klein beetje off - topic trouwens :mrgreen:

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 10 jan 2008 22:47

Nou, ontopic iets dan: mijn ouders krijgen de 21e de sleutel.
Nieuwe keuken en nieuwe vloer erin, verfkwast eroverheen en voor de pasen (dat is al in maart dit jaar) willen ze er in!
pobody's nerfect

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 11 jan 2008 02:05

MissF schreef:Wij zoeken nu nog wel dekbedovertrekken. We hebben een hele strakke, bijna saaie kamer. En de vloerbedekking is soort oranje, terracotta kleur, dat lag er al. Dus ik wil overtrekken met bruin, creme én oranje. Onvindbaar.

Misschien is dit.. dan wel iets voor jou missF.. 8)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 11 jan 2008 18:19

jamillah schreef:
MissF schreef:Wij zoeken nu nog wel dekbedovertrekken. We hebben een hele strakke, bijna saaie kamer. En de vloerbedekking is soort oranje, terracotta kleur, dat lag er al. Dus ik wil overtrekken met bruin, creme én oranje. Onvindbaar.

Misschien is dit.. dan wel iets voor jou missF.. 8)

Supermooi, alleen die bloemen vindt de wederhelft denk ik niet zo mooi, en het is wit, en de kamer is echt heel creme. Maar toch bedankt ;) Dat is sowieso een goed idee, bij wehkamp en neckermann enzo. Thnx! :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 11 jan 2008 20:56

Verf is idd enorm duur daar stond ik ook van te kijken bij het inrichten en verven van mijn hokkie.
Volgende week zal ik even foto's maken.

Hebben al verhuizers ook zo sterk dat ez moeten wennen aan het slapen in een ander bed met vreemde geluiden etc??
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Terug naar “Archief”