Moderator: Moderafo's
Sabra schreef:Je moet wel genieten van je leven.
pol schreef:Het lijkt nu dat wij alleen maar cola drinken, kinderen en wij gewoon heel de dag door, maar zo is het toch niet hoor.
's Morgens bij het ontbijt thee kids melk
'10 uur koffie, kids verdun
12.00 allemaal melk
tussendoor verdun
's middags thee/verdun/anijsmelk
's avonds cola (zon 3 glazen pp
kinderen krijgen alleen zaterdag en zondag een half glas pp cola.
Ze willen meer, maar dat mag niet.
Maar dan zijn zoetstoffen nog slechter en dat zit natuurlijk ook in dubbelfris light, sinas light etc etc.
Alleen omdat we cola in de aanbieding kopen, lijkt het veel. Maar dat scheelt ons weer 20 euro!
lammetje schreef:hier wordt ook zo'n 3 glazen cola of cassis gedronken per persoon per dagn hoor! sarah natuuurlijk niet hé![]()
enne genieten van het leven kan ook goedkoop, ik geniet elke dag van alles wat ik krijg en hoef echt niet elke dag veel te vreten of luxe vlees op mn bord!
Acire schreef:We leven niet meer in het paradijs Rosalie... er is zoveel slecht! Buiten lopen in de stinkende benzine lucht is óók slecht.... In de zon zitten in de zomer is óók slecht, veel TV kijken is ook slecht, teveel computeren is slecht..... tja...
pol schreef:koffie is ook slecht, en dan is bijv. kippenvlees weer slecht en dan zeuren ze weer over rundvlees en dan is het dit en dan dat.
Je moet gewoon veel afwisselen, dat is het beste. En aan het water.... dus echt niet... ja als ik weer een afvalbui krijg, dan drink ik veel water maar anders dus niet.
Veel melk is ook weer niet goed vlgs cb, dus zo blijf je bezig en idd regen is zuur, lucht vervuild, water vies, je krijgt ook overal weer wat antistoffen tegen hoor.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten