Verhuizen????

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 08 jan 2008 22:48

ja behang is super duur! onze slaapkamer is 1 wand gedaan koste 60 euro in totaal!
nu nog 1 wand in de logeerkamer hoop dat ik aan 1 rol genoeg heb is met brede strepen maar anders komt er nog een rol van 35 euro bij maar ik merk wel dat kwaliteit behang heel erg makkelijk aanbrengt en niet krimpt na het drogen en niet scheurt.
De hal is voor 3/4 klaar morgen ga ik snel verder en is het lekker klaar!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 09 jan 2008 16:30

Zo, de roze muren zijn klaar, de bloemen zitten op de deuren. Mijn wens is uitgekomen, haha! Eerst schrok ik van de kleur, nu vind ik het helemaal geweldig. En ach, het is de garage maar.

Afbeelding

Afbeelding

De dakplaten moeten nog gedaan worden, en op de vloer komen nog plavuizen te liggen, maar dat moet maar even wachten tot de volgende kerstvakantie denk ik ;)

verf kost trouwens ook aardig wat. Wij hebben dan geen behang, maar verf loopt ook aardig op. Behalve deze roze dan :)
Maargoed, wij hadden dan ook een bepaald soort wit, wat we bij de groothandel hadden ingeslagen,maar niet genoeg. Dus moesten we steeds potten bij laten mengen, en da's best prijzig. Volgens mij ga ik voorlopig niet meer andere kleuren nemen hier :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 09 jan 2008 16:36

MissF, wat super geworden zeg! Wel gewaagd... Wat ga je in dit gedeelte van je garage doen? Soort hobbyruimte?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 09 jan 2008 16:38

Ik weet niet of jullie de Schuur in Oldebroek kennen!? maar daar kun je heel goedkoop verf/saus kopen! (en andere spullen)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 09 jan 2008 17:36

Evelien schreef:Ik weet niet of jullie de Schuur in Oldebroek kennen!? maar daar kun je heel goedkoop verf/saus kopen! (en andere spullen)

Ja idd, daar zijn wij geweest. Alleen was het voor ons te ver weg om opnieuw verf te gaan halen toen we tekort kwamen.
Wij kochten daar echt alle verf die we gebruikt hebben, naja, behalve de roze. Echt goedkoop! (behalve als het bij moet laten maken)

Daar staat de wasmachine, het wasrek, strijkplank, kapstok, schoenenrek, stellingen met boodschappen, fitnessapparaat (whaha, onze fitnessruimte ;) ) enzo. Mijn hokkie :)

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 09 jan 2008 17:57

Ik vind dat roze helemaal leuk MissF! Maarre, wat vindt je man ervan? Want ik zou zoiets niet eens voor hoeven te stellen :)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 09 jan 2008 18:16

LauraC schreef:Ik vind dat roze helemaal leuk MissF! Maarre, wat vindt je man ervan? Want ik zou zoiets niet eens voor hoeven te stellen :)

Haha, dat is het em juist. Ik ben helemaal verslaafd aan roze, vanaf dat ik baby was al (een echte meid ;) ).
Eigenlijk wilde ik roze assecoires in huis, maar mijn man vindt roze echt vreselijk. VOlgens hem hebben mannen niks in huis te zeggen, als er roze in huis te vinden is ;) En aangezien hij echt wel zijn zegje heeft in de inrichting enzo, wilde hij absoluut geen roze.
Tot we de garage opsplitsen. Hij kreeg de voorkant, ik de achterkant, en daar mocht dus uiteindelijk wel roze, omdat het toch mijn plekkie is. En nu vindt hij het best leuk. NIet het roze, maar wel dat het een vrolijke kleur is. En ik heb mijn roze eindelijk ;)

Maar er wordt nu al gedreigd dat als we ooit een meisje zouden krijgen, de kamer absoluut niet roze mag zijn. Haha

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 09 jan 2008 18:25

MissF schreef:VOlgens hem hebben mannen niks in huis te zeggen, als er roze in huis te vinden is ;)

Hahaha, dat is precies zoals mijn man erover denkt. Zodra hij een lange tijd weg is komen alle Laura Ashley patroontjes de kast uit, dat kan ik je wel vertellen :)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 09 jan 2008 19:58

MissF schreef:
Evelien schreef:Ik weet niet of jullie de Schuur in Oldebroek kennen!? maar daar kun je heel goedkoop verf/saus kopen! (en andere spullen)

Ja idd, daar zijn wij geweest. Alleen was het voor ons te ver weg om opnieuw verf te gaan halen toen we tekort kwamen.
Wij kochten daar echt alle verf die we gebruikt hebben, naja, behalve de roze. Echt goedkoop! (behalve als het bij moet laten maken)

Daar staat de wasmachine, het wasrek, strijkplank, kapstok, schoenenrek, stellingen met boodschappen, fitnessapparaat (whaha, onze fitnessruimte ;) ) enzo. Mijn hokkie :)

ja klopt. Je moet er niet lang voor moeten rijden! anders is het niet echt handig en goedkoop!

Maar ik woonde er dichtbij. En als we op fam. bezoek gaan dan gaan we ook langs (hebben straks ook spullen nodig).

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 09 jan 2008 22:06

verf wat gemengd moet worden is hier echt niet duurder hoor wij hebben gewoon verf van histor maar ze hebben alleen maar een mengmachine omdat ze niet al die kleuren in de winkel kunnen zetten. WIj hebben alles laten mengen.
Wij hebben in de voorkamer wel roze kaarsen creme met roze kussens op de bank en nog wat spullen. Alleen omdat het heel goed bij het schilderij past. En het is allemaal in goed overleg met mijn aanstaande man gedaan.
Wij zijn samen de baas in huis komen alleen dingen in die wij mooi vinden! :mrgreen:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 09 jan 2008 22:11

Hmm, ik heb van de week voort eerst iets in de kamer gezet wat hij niet mooi vond. Twee enorme witte kandelaren met blauwe kaarsen erop. Ik ben er helemaal weg van, mijn man vindt ze veel te fors. Maar hij vond het onzin om zich er druk om te maken, dus ze mochten blijven ;)

Ons huis is sowieso een mengeling van onze smaken, dat maakt ons huis zo gaaf. Niet echt 1 stijl, maar een mengeling, en daar hou ik enorm van.

Omdat wij goedkope verf hadden gekocht bij de huppeldepup schuur, moesten we het later laten mengen, omdat die kleur niet meer bestaat.
Ongelooflijk, er zijn zoveel soorten wit, maar de onze was er niet meer. Naja, nu is het toch klaar.

Op naar een nieuw huis, om te schilderen (ehm...over een jaar of 6 dan :) )

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 10 jan 2008 10:23

LauraC schreef:
MissF schreef:VOlgens hem hebben mannen niks in huis te zeggen, als er roze in huis te vinden is ;)

Hahaha, dat is precies zoals mijn man erover denkt. Zodra hij een lange tijd weg is komen alle Laura Ashley patroontjes de kast uit, dat kan ik je wel vertellen :)

ik vroeg wat hij ervan vond als ik roze gordijnen zou doen, hij vond het prima!

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 10 jan 2008 12:28

Wat gaaf die bloemen op de deur MissF! Hoe heb ie dat gedaan?? Vind de kleur rose wel heel mooi!
Wat de toekomst brengen moge........

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 10 jan 2008 13:26

*Annet* schreef:
LauraC schreef:

ik vroeg wat hij ervan vond als ik roze gordijnen zou doen, hij vond het prima!

hier laat ik steeds meer roze dingen erin sluipen :wink: nee hoor. Ik wou graag een roze wand ik de keuken, maar dat vond manlief niet zo leuk, maar nu heb ik de keuken wel opgeleukt met rose accesoires, helemaal leuk. Persoonlijk ben ik ook echt van het rose, dus als wij ooit een meid krijgen krijgt ze echt een rose kamer. Dat mag dan weer wel.

@Annet, echt mooi behang heb je uitgekozen!
Ik hou ook wel van printjes en een beetje gewaagd, dus hier heb ik ook alles met een kleurtje of print.
@missf super, je gaat straks zeker met plezier strijken enz.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 10 jan 2008 13:43

Hmm.... ik vind roze zelf wel leuk, maar ik vind dat ik dat mijn vriend niet aan kan doen. Net als roze washandjes of handdoeken ofzo, of (zoals eerder genoemd) een bloemetjes dekbed. Gruwel.
Als ik het al had of als ik het krijg zal ik het heus wel gebruiken, maar niet zelf kopen ofzo..

Terug naar “Archief”