Flappie schreef:rosalie83 schreef:pol schreef:Mijn man is van de week even cola wezen halen, dat was 40 procent korting. Hij kwam terug met 48 flessen

Oh! 48!?
Hoe lang doe je daarmee?
Eigenlijk vind ik dat heel erg, cola is zó slecht voor een mens!
Hoe kom je erbij dat cola zo slecht is? Het dood zelfs bepaalde bacterieën, bovendien is het met een schep suiker toegevoegd nog een hulpmiddel voor als je griepig bent en niets binnen kunt krijgen.
En als je ineens een erg lage suikerspiegel hebt is het ook een handig noodmiddeltje, I know.
Maar dat het uberhaupt slecht is, is een feit. Slecht voor je tanden, slecht voor je botten, slecht voor je maag en darmen, je krijgt er een hoge bloeddruk van, etc. Het feit dat een spijker oplost in cola zegt ook wel iets.
Er zijn trouwens ook voordelen las ik laatst ergens op een site, ik had ze bewaard
-Giet een blikje cola leeg in het toilet en laat het 1 uur intrekken en trek dan door. Het zuur in cola maakt de porcelijnenpot goed schoon.
-In veel USA staten hebben politieauto's standaard 1-2 flessen cola in de auto om bloedresten van de weg te verwijderen na auto-ongelukken.
-Om een vastzittende bout los te krijgen, laat je er een in cola gedrenkte doek een minuut of 10 opzitten.
-Motorrijders die snel de diverse insectenresten van hun windscherm willen verwijderen; gebruik cola.