maar de babydozen zijn allemaal gratis paprikameisje.
En pak ze allemaal aan sommige dingen heb je niks maar er zitten ook leuke spullen altijd in waar je wel wat aan hebt. behalve die van de kruidvat vind ik niets aan.
ik pak ze ook allemaal aan.. al vond ik die van de etos ook neit bijzonder! de eerste altans.. er ahd nog iemand die van de etos voor mij aangevraagd en daar zat veeeeel meer in!
Ik ben nu 10 weken. Ik zag net de buik van ppm......ik hoop dat de mijne ook zo word. Ben er alleen bang voor dat ik veel meer ga groeien. Met 5 weken paste ik mn eerste broeken al niet meer en ik heb het met 9 weken op mn werk verteld, nadat meerdere mensen er al naar gevraagd hadden...haha.
Volgende week eerste echo, misschien zijn het er wel 2
denk dat je dan toch richting mijn buik moet kijken haha. want dat had ik ook namelijk dat ik al snel mijn gewone kleren niet meer aan kon. Gelukkig voor jou komt de zomer er aan en kun je veel 'normale' kleding kopen terwijl je zwanger bent. scheelt je toch geld.
ik hb ook gewoon een paar maten groter gekocht!! dat truitje dat ik aan ehb op de foto is ook gewoon een m... maar dan wat lange rmodel! als ze in de was zijn geweest kan ik ze na de bevalling ook nog gewoon aan!! ze blijven gewoon mooi!