Hoe ziet jouw ideale trouwdag eruit?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 jan 2008 15:25

de gasten mogen van mij best wel foto's gaan maken. Maar ik ga er niet speciaal een fotograaf voor inhuren om een fotoreportage te laten maken!

Maar spijt krijgen!? nee dat zal ik zeker niet!

(heb nog nooit een fotoreportage mooi gevonden). :oops:

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 07 jan 2008 17:03

Daarin ben ik gewoon heel erg. Ik wil echt een fotoreportage en een super boek. Normaal wil ik die zelf in elkaar draaien zodat ik weet dat het echt naar mijn zin is, maar deze keer geef ik het uit handen en ben erg benieuwd.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 07 jan 2008 18:51

Ik heb al verschillende geweldige fotoreportages gezien die echt heel gaaf waren. Belangerijk is wel dat je er de tijd voor neemt. Vaak is het haasten en nog eens haasten en dat komt niet ten goede van je foto's.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 07 jan 2008 19:21

hey Evelien: als je buiten foto's maakt dan gebruik je toch geen flits!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 08 jan 2008 08:07

Smurffie schreef:Ik heb al verschillende geweldige fotoreportages gezien die echt heel gaaf waren. Belangerijk is wel dat je er de tijd voor neemt. Vaak is het haasten en nog eens haasten en dat komt niet ten goede van je foto's.

En dat is dus een van de voordelen van de fotoreportage op een andere dag doen ;)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 08 jan 2008 08:46

Marnix schreef:
Smurffie schreef:Ik heb al verschillende geweldige fotoreportages gezien die echt heel gaaf waren. Belangerijk is wel dat je er de tijd voor neemt. Vaak is het haasten en nog eens haasten en dat komt niet ten goede van je foto's.

En dat is dus een van de voordelen van de fotoreportage op een andere dag doen ;)

Wij hadden er ruim vijf kwartier voor en dat was genoeg. Het maakt volgens mij meer uit of je veel moet reizen op de dag zelf.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 08 jan 2008 09:09

Wij hebben 2 en half uur om foto's te maken dat is echt lang zat! Wij hebben alles gewoon heeel erg ruim ingepland die dag dus geen gestress enz.
Wij willen wel een hele mooie reportage als goed is doe je dit nooit meer over. En flitsen worden er bijna niet gebruikt hoor

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 08 jan 2008 13:12

foto's maken
ff broodje eten met daggasten
gemeentehuis
kerk
diner met daggasten
korte receptie
FEEST :P

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 08 jan 2008 13:14

Wij hadden 2 uur en een kwartier, en ik was het superzat. Ik heb echt even zitten denken:' Zal ik gewoon zeggen dat ik het niet meer wil en lekker naar mn gasten wil?' Maarja, das ook zo stom.

Scheelde misschien dat wij alleen binnen foto's konden maken i.v.m. regen. Al was dat verder niet erg ofzo, de foto's zijn er niks minder mooi om. Maar ik vond het veeeel te lang. Een uur was wat mij betreft prima geweest.

Wat ik dan wel weer heel leuk vond, was dat wij tussen het trouwen en het diner in, even snel naar ons huis gegaan zijn en daar toch nog wat foto's buiten hebben gemaakt. Dat vond ik het leukste stukje reportage :)

Ik was blij dat wij de rest niet zo ruim hadden, laat mij maar lekker doorgaan. Al die daggasten heb je na het kofie drinken ook wel gesproken, en ik had wel zin in nieuwe mensen, of gewoon mn eigen huis :) Haha
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 08 jan 2008 14:48

Miss F, waar hebben jullie binnen foto's gemaakt?

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 08 jan 2008 14:51

Wij zijn de laatste tijd ook aan het pijnzen hoe we het geregeld zouden willen hebben, maar dat is echt nog een hele puzzel.

Aangezien er nu erg veel mensen op de lijst staan, plek voor de avond hadden we in gedachten, maar daar kan je maar 200 mensen bergen. Financieel moet het ook nog financieel haalbaar wezen.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Hannah2006
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Hannah2006 » 08 jan 2008 14:59

Wij wilden van de fotograaf een verslag van de dag. Dat betekende dat hij de hele dag aanwezig was om te fotograferen. Wij hadden misschien een half uurtje tussen plechtigheid en begin borrel/receptie. In die tijd hebben we een paar "statie portretten" gemaakt en dat vonden we meer dan voldoende. Ook als we nu terugkijken, hechten we de meeste waarde aan de foto's die ons vertellen hoe mooi die dag was en hoe fijn het was dat er zoveel mensen waren die ons dierbaar zijn. Wij hebben nooit het nut van een reportage ingezien. Ik begrijp nooit waarom je op een andere lokatie (die vaak niets met je trouwen heeft te maken) allerlei foto's moet laten maken.
Onderzoekt alle dingen en behoudt het goede (1 Tessalonicenzen 5 : 19-21)

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 08 jan 2008 15:00

Ik wil er nog niet aan denken. Het lijkt me zo lastig, al die keuzes.
En de financien.... hoe denken jullie over geld lenen voor je bruiloft?

Ik heb ook helemaal geen voorbeelden ofzo. Ik ben maar 1x een hele dag meegeweest met een bruiloft... Dus ja.....

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 08 jan 2008 15:00

Acire schreef:Miss F, waar hebben jullie binnen foto's gemaakt?

Eerst in de kerk in Rhenen (mijn keus, omdat het lekker oud is)
Daarna in het nieuwe gemeentehuis (zijn keus, omdat dat hypermodern is)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 08 jan 2008 16:00

Foto's in de stad waar je trouwt zijn toch leuk, vooral als je er later weer gaat wonen :)

Terug naar “Archief”