toiletpapier is ook goedkoop hoor! Als je het tenminste bij de bas van der heijden haalt, 12 rollen voor 1.49 euro! Haal altijd meteen 4 pakken en als het op is ga ik weer naar de bas. Scheelt verder niet veel met de liddl en moet er speciaal voor rijden.
Toiletspullen kun je ook zo goedkoop mogelijk halen, kruidvat eigen merk ik best goed!
Keukenrollen vind ik onzin, heb er een wc rol liggen, net zo handig en een stuk goedkoper!
Melk is 0.59 cent een liter volgens mij, maar dat wordt hier bijna niet gedronken.
Eieren gaan er ook geen 10 van op in 1 week, zijn nog geen euro want neem gewoon de goedkoopste
Ben hier het meeste geld kwijt aan vlees, maar als ik een week krap zit zoals nu eten we gewoon een dagje geen of weinig vlees, jammer dan. Moest nu luierdoekjes kopen die waren op en die gaan dan voor. En heb deze week 2 behandelingen voor mn nek die ik zelf moet betalen en niet vergoed krijg

dat valt echt tegen, 35 euro per keer, maar het werkt wel!
Deze week voor 15 euro booschappen gehaald. Moet alleen nog kipfilet halen, das in de aanbieding dus wordt een kilo, de rest gaat in de diepvries.
Je kunt heel goedkoop een gezonde maaltijd op tafel zetten en soms vind ik het ook gewoon leuk om zo goedkoop mogelijk te eten, maar tmoet wel lekker én gezond zijn
Sarah krijgt trouwens altijd verse groente, eet nog geen vlees, soms eens stukje van ons, maar vers is een stuk goedkoper dan potjes olvarit oid! En die vind ze totaal niet lekker dus we moeten wel