De refowebkids [deel 3]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 06 jan 2008 21:46

trijntjejohanna schreef:
liefje schreef:
trijntjejohanna schreef:ik ben nu met matteo aan het oefenen om in zn eigen bedje te slapen.. matteo heeft eigenlijk nog nooit in zn eigen bedje geslapen.. hij slaapt nog lekker bij ons op de kamer.. maar dat kan niet lang meer...dus we zijn nu overdag aan het oefenen... ook zijn we hem nu aan het uitbakeren.... veel veranderingen dus ineens... ben benieuwd hoe hij daar op reageert...

Danique slaapt ook nog steeds in haar wiegje bij ons op de kamer, overdag slaapt ze wel in haar grote bed, maar ze slaapt gelukkig overal, bij iedere visite stoppen we haar lekker in bed, hebben we vanaf het begin gedaan, en gelukkig heeft ze daar nog geen moeite mee.

Aan het uitbakeren zal Matteo zeker moeten wennen vooral met dit koude weer :mrgreen: hoorde pas ook van iemand die het deed en die legde in het begin van de nacht even een warme/lauwe kruik bij het kindje neer.
Ben benieuwd :roll:

matteo wilde zelf eigenljk ook niet meer ingebakerd... af en toe kreeg hij zn handen ook uit het laken... nu ligt hij in een slaapzak... het in slaap komen gaat nu wel moeilijker, want hij weet niet goed wat hij met zn handen moet... hij valt nu steeds in slaap met zn handen omhoog naast zn hoofd :wink:

Volgens mij doen dat alle kleine beebjes :?: :!:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 06 jan 2008 21:47

trijntjejohanna schreef:wat betreft de kou.. ik denk niet dat hij dat erg vindt... hij werd juist altijd bezweet wakker...

Oke maar lijkt me toch wel wennen.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 jan 2008 21:50

liefje schreef:Wij zoeken ook een ander gezin voor onze hond met pijn en moeite, vanaf vlak na ons trouwen hebben we haar al, en ze hoort er echt helemaal bij, en het gaat super goed samen met Danique, maar toch kan je ze niet alleen laten, en iedere keer als de was klaar is of de droger piept moet ik of Danique mee naar boven sjouwen, of de hond naar buiten doen, of in zijn hok :cry: En laatst is er bij mij ook astma vastgesteld, en denk dat Daan er ook aanleg voor heeft, dus we gaan toch op zoek naar een ander gezin voor haar :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

ooh dat is zooo moeilijk he.... toen wij weggingen bij dat gezin, heb ik in de auto ook zitten :cry: :cry: die mensen wilden haar eerst ophalen.. maar dat wilde ik neit.. ik wilde weten waar ze terecht kwam...

kan je Danique niet in de box doen? je kunt trouwens NOOIT een hond en een klein kind alleen laten...

dit was de laatste foto met nimo:

Afbeelding

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 jan 2008 21:51

liefje schreef:
trijntjejohanna schreef:wat betreft de kou.. ik denk niet dat hij dat erg vindt... hij werd juist altijd bezweet wakker...

Oke maar lijkt me toch wel wennen.

tis zeker wennen! hij komt wat moeilijker in slaap.. maar verder gaat het goed!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 jan 2008 21:54

Milan wil nu elke keer voor het slapen gaan het filmpje zien die gemaakt is net na de geboorte van Matteo... als hij dan het filmpje ziet, zegt hij: ooh wat een poepie :lol: :lol: :mrgreen:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 06 jan 2008 21:57

trijntjejohanna schreef:
liefje schreef:Wij zoeken ook een ander gezin voor onze hond met pijn en moeite, vanaf vlak na ons trouwen hebben we haar al, en ze hoort er echt helemaal bij, en het gaat super goed samen met Danique, maar toch kan je ze niet alleen laten, en iedere keer als de was klaar is of de droger piept moet ik of Danique mee naar boven sjouwen, of de hond naar buiten doen, of in zijn hok :cry: En laatst is er bij mij ook astma vastgesteld, en denk dat Daan er ook aanleg voor heeft, dus we gaan toch op zoek naar een ander gezin voor haar :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

ooh dat is zooo moeilijk he.... toen wij weggingen bij dat gezin, heb ik in de auto ook zitten :cry: :cry: die mensen wilden haar eerst ophalen.. maar dat wilde ik neit.. ik wilde weten waar ze terecht kwam...

kan je Danique niet in de box doen? je kunt trouwens NOOIT een hond en een klein kind alleen laten...

dit was de laatste foto met nimo:

Afbeelding

Nee dat durf ik echt niet, ze ligt nog hoog in de box en het is een herders hond dus wat groter als die van jullie, als zn baasje thuis komt staat ie ook met de poten in de vensterbank :mrgreen: tis zo`n lekker dier.
En overal waar Danique is, is de hond ook, onder de kinderstoel, naast de box voor de bank, heel beschermend...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 jan 2008 21:59

:lol: :lol: :lol: nee dat wordt dan wat lastig :wink:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 07 jan 2008 10:38

Danique met haar neefje/vriendje Jaron

Afbeelding

Hej joh je moet niet zo kwijlen op de foto :mrgreen:

Afbeelding

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 07 jan 2008 11:42

Leuke foto's Liefje :)
en wat heeft ze leuke kleertjes aan!
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 07 jan 2008 11:49

Dankjewel, vindt het zelf ook een leuk stelletje :D
Waar blijven jou foto`s rosekapje? :oops:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 07 jan 2008 11:54

liefje schreef:Dankjewel, vindt het zelf ook een leuk stelletje :D
Waar blijven jou foto`s rosekapje? :oops:

kzal vragen of mijn man ze op de pc zet vandaag en dan zal ik ook weer eens wat posten.

en dan zal ik ook ff een foto maken van Simon zijn nieuwe 'kapsel' 8)
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 07 jan 2008 11:54

Owja papa had ook nog sterretjes voor mij gekocht 8)

Afbeelding

leuk hè mama?
Afbeelding

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 07 jan 2008 12:00

hoe zit het eigenlijk met het gewicht en een beepje....

k hoor de laatste tijd best vaak van kinderen van een maand of 6/7 die de tien kilo al gepasseerd zijn.. is dat niet te zwaar?

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 07 jan 2008 12:04

Het is wel zwaar, maar of het TE is, Danique weeg ook rond de 10 kilo en is 7 maanden, maar als ze gaan lopen en kruipen gaat het er zo af zeggen ze op het bureau, maar de maxi-cosi is wel zwaar p:)q

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 07 jan 2008 12:04

haha hier ook sterretjes!!! Ze vond het geweldig, net als het vuurwerk!

Leuke kleertjes heeft ze aan!

PPM: 10 kilo is tegenwoordig heel normaal, ik vind het best veel. Het gemiddelde gewicht ligt gewoon hoger dan 'vroeger' maar Sarah is een klein poppetje. Ze weegt nu nog geen 9 kilo denk.... Moet donderdag weer naar het cb.

Pak net het boekje erbij, bovenste lijntje voor 6 maanden is 9.5 kilo, voor 12 maanden is dat 12. Sarah zit er dus gewoon onder, tegen het onderste lijntje aan. Maagoed, het is wel gezond en ze groeit. Scheelt ook hoeveel je kind afvalt en of het aanleg heeft, net als bij ons.

(heb het even aangepast, dacht dat het gemiddelde was maar theeft maar 2 lijntjes :oops: )

Terug naar “Archief”