Moderator: Moderafo's
die werkt zeker voor 100%habibi schreef:Lalage schreef:De enige methode die 100% werkt is onthouding.
zou jij dat kunnen lalage? om b.v. 3 jr. naast elkaar te slapen zonder je behoeftes te bevredigen als man en vrouw zijnde?
habibi schreef:Lalage schreef:De enige methode die 100% werkt is onthouding.
zou jij dat kunnen lalage? om b.v. 3 jr. naast elkaar te slapen zonder je behoeftes te bevredigen als man en vrouw zijnde?
Lalage schreef:habibi schreef:Lalage schreef:De enige methode die 100% werkt is onthouding.
Nou wij hebben vier jaar lang bijna elk weekend bij elkaar op de kamer. geslapen zonder 'het' te doen. Binnen een huwelijk is dat volgens mij niet de bedoeling. Maar dat is dan ook mijn punt: je bent nooit 100% zeker dat je geen kind verwekt als je gemeenschap hebt. Je kunt de kans wel aanzienlijk reduceren.
btw: ik zou denk ik wel zonder seks kunnen, hecht meer waarde aan knuffelen. Maar voor mannen ligt dat meestal toch anders.
The Destroyer schreef:Wie heeft gedacht aan de ruimte op deze aarde?
chinezen hebben aan 2 al voldoende, bij meerdere barst china uit d'r voegen.
Als iedereen 10 kinderen neemt dan is het over een poosje overbevolkt.
Daarom ben ik van mening dan een stuk of 3-4 kinderen voldoende is.
En zelfs lichterlijk asosiaal over er 10 op deze overbevolkte wereld te zetten.
Wie weet hoe ze over 100 jaar rond moeten komen.
maar dat is allemaal mijn mening.
Lalage schreef:destroyer: als iedereen vier kinderen krijgt dan verdubbelt de bevolking ook elke 30 jaar, dus met jouw argumenten is dat al veel. Het wordt anders als de helft van de mensen kinderloos blijft, dan kan de andere helft lekker kindjes krijgen
LauraC schreef:The Destroyer schreef:Wie heeft gedacht aan de ruimte op deze aarde?
chinezen hebben aan 2 al voldoende, bij meerdere barst china uit d'r voegen.
Als iedereen 10 kinderen neemt dan is het over een poosje overbevolkt.
Daarom ben ik van mening dan een stuk of 3-4 kinderen voldoende is.
En zelfs lichterlijk asosiaal over er 10 op deze overbevolkte wereld te zetten.
Wie weet hoe ze over 100 jaar rond moeten komen.
maar dat is allemaal mijn mening.
Ach lieverd, leer jij eerst maar spellen en kom dan nog eens terug met een mening.
The Destroyer schreef:chinezen hebben aan 2 al voldoende, bij meerdere barst china uit d'r voegen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 gasten