Verhuizen????

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 27 dec 2007 21:09

We zijn verhuisd!!!!!!!!!!!!!!!

Internet doet het, telefoon nog nie, maar wat is er belangrijker???

Maar we zijn het zat en gaan in ons verse bed liggen! Heerlijk: nieuwe matrassen, kussens, overtrek alleen het dekbed moet nog vernieuwd worden.

welterusten
ja, dat is mijn mening dan he.....

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 28 dec 2007 10:51

Tof Annet! Gefeliciteerd!

Foto's!!!

sela

Berichtdoor sela » 28 dec 2007 12:54

::)) d:)b

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 28 dec 2007 15:59

Ik ben ook verhuisd en heb een appartementje op het oog!!! :mrgreen:

Vandaag eindinsepectie gehad. Sleutels in geleverd. Het is wel raar! 3 jaar op mezelf gewoond in het centrum van Kampen! Ik zal het zeker gaan missen!!!

Maar nu weer een nieuwe start!!

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 28 dec 2007 21:30

Hee Eef, waar woon je nu dan?:D

Ook ik ben vandaag verhuisd...!! Spullen van het één naar het ander......! Donderdag ga ik klussen en meubels in elkaar zetten etc...!!!

Pff kben van vandaag wel erg brak...!!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 28 dec 2007 23:17

Heerlijk Annet. geniet lekker van je huis.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 29 dec 2007 08:07

Funlover schreef:Hee Eef, waar woon je nu dan?:D

Ook ik ben vandaag verhuisd...!! Spullen van het één naar het ander......! Donderdag ga ik klussen en meubels in elkaar zetten etc...!!!

Pff kben van vandaag wel erg brak...!!

Amersfoort. :wink:

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 29 dec 2007 17:35

wij hebben ook weer super veel gedaan vandaag! huiskamer is helemaal af en al een heel eind ingericht!
boven is de logeerkamer weer dichtgemaakt (schoorsteen is eruit gebroken) volgende week ga ik behangen.
Onze slaapkamer heb ik vandaag klaargeschildert en is echt geweldig mooi geworden!

zal mijn aanstaande eens vragen om hier foto's te plaatsen!

phox
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor phox » 29 dec 2007 19:31

Wat een hoop verhuizingen ineens :D

Gefeliciteerd allemaal!
Maar de vrucht des Geestes is liefde, blijdschap, vrede, lankmoedigheid, goedertierenheid, goedheid, geloof, zachtmoedigheid, matigheid. (Galaten 5:22)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 29 dec 2007 20:34

Leuk, al die verhalen :)

Wij hebben vandaag eerst geklust bij mn zus en zwager, die hebben een bovenwoning gekocht, met allemaal oude details, kwijlkwijl...

Wij hadden een nieuw huis op het oog (jaja, tis echt erg, na 3 maanden hier wonen al). Dus een boekje aangevraagd van het huis om eens te kijken en een keer binnen te kijken, bleek het al onder voorbehoud verkocht. Snif.

Vanmiddag hebben we de garage gedaan. Ik ben heeel erg dol op roze, maar mn man vond dat vreselijk in huis. Volgens hem hebben vrouwen die roze in hun huis hebben de macht in huis, en heeft de man niks te zeggen. Want geen wil roze.
Aldus hem.

Maar nu mocht ik toch in mijn gedeelte van de (we hebben de garage in twee delen gesplitst) roze muren. Jippie! Dus ik heb echt heeeel erg felroze, fuchsiaroze, gekozen. En het staat geweldig. Ben er helemaal blij mee :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 29 dec 2007 21:30

en de andere kant doe je hard blauw???

hier niet aant verhuizen maar wel beetje aant verbouwen! vandaag lekker geverft... alluminiumverf over de plekken gedaan waar roet zit... omdat anders de roet altijd weer door de stuck..(k weet niet hoe je et moet schijven..) heenkomt! dus volgende week maanda gnog weer een keer en dan kan et gestuckt worden... dan lekker sausen.. en dan kunnen we behangen... en tapijtje leggen en dan de babyzooi weer verplaatsen... hopelijk lukt et allemaal nog binnen een week of 3 :oops:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 29 dec 2007 21:54

De andere kant is garage. Dus voor de auto, motor, werkbank, en zooi van mn man. Dat hoeft niet geschilderd. Gelukkig :) Hem kennende zou hij dan een vreselijke mannenkleur nemen ofzo, als tegenhanger voor het roze ;)

Succes met het verbouwen joh!

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 30 dec 2007 22:06

MissF schreef:Wij hadden een nieuw huis op het oog (jaja, tis echt erg, na 3 maanden hier wonen al). Dus een boekje aangevraagd van het huis om eens te kijken en een keer binnen te kijken, bleek het al onder voorbehoud verkocht. Snif.

Als je graag veel geld over de balk wil mikken moet je dat doen. Een huis kopen is pas voordeliger dan huren als je er minimaal 4 a 5 jaar woont. (ivm kosten koper enzo). Dus als ik jou was zou ik lekker blijven zitten en je idealen bewaren voor later! :)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 31 dec 2007 11:26

Acire schreef:
MissF schreef:Wij hadden een nieuw huis op het oog (jaja, tis echt erg, na 3 maanden hier wonen al). Dus een boekje aangevraagd van het huis om eens te kijken en een keer binnen te kijken, bleek het al onder voorbehoud verkocht. Snif.

Als je graag veel geld over de balk wil mikken moet je dat doen. Een huis kopen is pas voordeliger dan huren als je er minimaal 4 a 5 jaar woont. (ivm kosten koper enzo). Dus als ik jou was zou ik lekker blijven zitten en je idealen bewaren voor later! :)

Tja, maar als zo'n huis nou echt helemaal de top is? Het kost idd veel te veel om zoiets zo snel te doen. Maargoed, dat huis is wle een huis waar je je hele leven kunt gaan wonen. Dit niet. Tenminste, ik irriteer me regelmatig aan de kleine hal en kleine overloop, en de kamer is trouwens ook klein, al vind ik dat helemaal niet erg. We hebben dan wel 3 slaapkamers en een enorme garage, dat andere huis was toch wel perecter ;)

Maargoed, helaas. Dus blijven we lekker hier, en hebben we tenminste de kosten koper eruit over 5 jaar idd ;)

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 31 dec 2007 14:00

En Annet... hoe bevalt het leven in je nieuwe home?

Terug naar “Archief”