Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Flappie schreef:zahra schreef:Flappie schreef:Als je niet teveel over jezelf wilt berichten waarom plaats je het dan in de eerste plaats?
Hij vroeg me wat in een prive bericht, en dat heb ik beantwoord.
zoiezo heeft hij het verkeerd begrepen, en is hij erg bevooroordeeld
En nee ik hou er niet van om mezelf te veel bloot te geven op forums..en zeker niet op dit forum, waar mijn neefjes en nichtjes, broertjes en zusjes vast en zeker ook zitten..tja dat heb je met een grote refo familie
Dat begrijp ik Zahra en dat is ook logisch. Het is ook niet netjes van Markie om iets te gebruiken wat je in een PB aan hem vertelt hebt.
Dat Markie erg bevooroordeeld is, begrijpt een ieder.
Flappie schreef:Ieder heeft zo zijn privacy markie. Het lijkt me ook bepaalt niet christelijk iemand op een dergelijke manier te kijk te zetten, terwijl diegene aangeeft dat niet te willen.
zahra schreef:Markie schreef:Ik vind het een hele rare zaak dit, en ga het steeds vreemder vinden. Het stinkt aan alle kanten.
Ben er ook heel erg van overtuigd dat er iemand fiks aan het liegen en door de mand aan het vallen is.
Het lijkt me niet echt een schande als je (christelijke) familie weet dat je getrouwd bent. Dat hebben ze vast liever dan samenwonen, ook al is het een moslim.
Heel vaag allemaal dit dus. En Zahra: Probeer je in je pb's eerst maar is fatsoenlijk te gedragen tegenover anderen. Je maakt me verscheidene keren voor dingen uit. Ik laat zonder problemen een mod in mijn berichten box kijken zodat ze dat kunnen veriefiëren. Ik vermoed dat je langste tijd hier er dan gelijk opzit.
Take it easy dus
nou nou nou..moet je horen wie het zegt, ik viel wat uit mijn slof ja...maar je weet drommels goed waarom dat was
ik vraag je nog 1 keer, wil je het verwijderen op deze topic.
Het maakt zeker wel uit, maar goed dat zal jij toch niet begrijpen, want jij kent mijn familie en situatie niet
zahra schreef:Markie schreef:Ok,
Ik heb mijn berichten na gekeken maar daar kunnen ze niets meer uit opmaken. Wel uit die van 2 anderen erna. Die kan ik niet verwijderen.
Ik wist niet dat niemand dit mocht weten dus meldt zoiets in het vervolg even
Zal mn eigen berichten nog een keer checken.
Ik heb trouwens niet gezegd dat élke moslim man vreemd gaat, dus herstel dat ook maar even. Ik heb wel gezegd dat moslimmannen niet als maagd het huwelijk in hoeven. Als je nu alles toch hier neerzet kan ik dat zelf ook net zo goed doen trouwens. Dan ziet iedereen gelijk wat ik echt gezegd heb en dat jij mijn woorden zit te verdraaien op een sluikse manier. Daar hou ik niet zo van beste meid.
een moslim man moet wel als maagd het huwelijk in, dat heb ik je ook verteld.
maar bedankt dat je het hebt verwijderd
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten