Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
zahra schreef:goshen schreef:zahra, sorry hoor maar dit is echt een inkoppertje... komt dat omdat de rest van het gezin vrolijk de hamlapjes op de bakplaat gooit?zahra schreef:gourmetten..dat is typisch iets wat mensen met kerst altijd doen![]()
dat doen wij met het hele gezin ook altijd.......alleen ik vrees dat ik dit jaar niet mee kan doen
ja heel goed geraden
maar ik kan natuurlijk ook andere dingen op de gourmet gooien..bv pannekoekjes maken met kaas en tomaat ofzo..
Cicero schreef:Kerst is: God met ons
Kerst is: een stapje op weg naar Pasen
Kerst is: visioen van vrede
zahra schreef:goshen schreef:zahra, sorry hoor maar dit is echt een inkoppertje... komt dat omdat de rest van het gezin vrolijk de hamlapjes op de bakplaat gooit?zahra schreef:gourmetten..dat is typisch iets wat mensen met kerst altijd doen![]()
dat doen wij met het hele gezin ook altijd.......alleen ik vrees dat ik dit jaar niet mee kan doen
ja heel goed geraden
maar ik kan natuurlijk ook andere dingen op de gourmet gooien..bv pannekoekjes maken met kaas en tomaat ofzo..
Het Joodse jaar begon met Aviev (Nisan) ergens in maart + 5 a 6 maanden (6e maand) + 9 maanden = ongeveer mei of juni."En in de zesde maand werd de engel Gavri'el van God gezonden naar een stad in Galili, genaamd Natsareth; tot een maagd, die ondertrouwd was met een man, wiens naam was Josef, uit het huis van David; en de naam de maagd was Mirjam." (Luk.1:26)
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten