De refowebkids [deel 3]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 22 dec 2007 20:11

Dat had ik ook 06-nummers nummerplaten van auto`s alles kon ik onthouden, maar nu heb ik een hoofd als een vergiet #-o

en Danique ligt ook lekker ingepakt in de wandelwagen hoor :( muts sjawl wantjes, en helemaal zo`n zitzak tot aan haar kinnetje, :mrgreen: maar gelijk heb je als ie er nog inpast zou ik ook nog ffies wachten met ombouwen...

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 22 dec 2007 20:21

Ik kreeg in mijn zwangerschap al last van geheugenverlies. Erg vervelend als ik iets opgedragen kreeg en dat helemaal vergat... :?
Ook nu heb ik er nog veel last van, maar het heeft ook voordelen.
Vroeger kon ik alle ruzietjes enzo van martien onthouden. Wat hij een paar jaar eerder had gezegd, kon ik zo weer navertellen. Terwijl dat nou niet de dingen waren die ik graag wilde onthouden. Of blunders... Die bleven me ook zo mateloos irritant helder voor de geest staan... :|
Nu ben ik het allemaal kwijt en als martien en ik nu ruzie hebben, dan weet ik een paar dagen later vaak al niet meer waar het nou precies om ging. Heerlijk! 8)

Ik zal binnenkort een foto van thomas in de wandelwagen neerzetten.
Thomas heeft het trouwens echt niet koud in de wandelwagen. Z'n wangen zijn altijd het enige wat koud wordt.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 22 dec 2007 21:49

Ghe, wat grappig om te lezen.. Ik had er nooit zo bij stil gestaan maar nu ik er over nadenk moet ik ook drie keer posts teruglezen wat er nu geschreven was en waar ik ook alweer op wilde reageren...

Ehm, wat zeiden jullie verder ook weer? :mrgreen:

André

Berichtdoor André » 22 dec 2007 21:55

jamillah schreef:Ghe, wat grappig om te lezen.. Ik had er nooit zo bij stil gestaan maar nu ik er over nadenk moet ik ook drie keer posts teruglezen wat er nu geschreven was en waar ik ook alweer op wilde reageren...

Ehm, wat zeiden jullie verder ook weer? :mrgreen:
Oh 8) , kan ik je feliciteren met je zwangerschap?

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 22 dec 2007 21:59

Dames, zei André nou ook iets?
8) :mrgreen:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 22 dec 2007 23:35

Geheugenverlies hoort echt bij ontzwangeren. Ik had ook vaak dat ik in de winkel liep en dacht: wat moet ik hier halen??? kwam met van alles thuis behalve datgene waar ik echt om ging. Boodschappenbriefje vergat ik om mee te nemen, die lag bij thuiskomst nog op het aanrecht. Wel makkelijk, wist ik gelijk wat ik vergeten was! :mrgreen:

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 22 dec 2007 23:40

:mrgreen:

Ach, wij weten waar we het aan af kunnen schuiven als we weer eens wat vergeten zijn... :P :wink:
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 23 dec 2007 14:50

*Annet* schreef:Geheugenverlies hoort echt bij ontzwangeren. Ik had ook vaak dat ik in de winkel liep en dacht: wat moet ik hier halen??? kwam met van alles thuis behalve datgene waar ik echt om ging. Boodschappenbriefje vergat ik om mee te nemen, die lag bij thuiskomst nog op het aanrecht. Wel makkelijk, wist ik gelijk wat ik vergeten was! :mrgreen:
en mijn collega's geloven me niet als ik zeg dat vergeetachtigheid bij ontzwangeren hoort! Ik stuur ze wel ff langs jullie :mrgreen:
Als er maar niet op je briefje staat: "Mijn man ophalen op het station" dan staat ie arme schat er de hele avond :mrgreen:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 24 dec 2007 09:57

geheugenverlies heb ik ook echt ontzettend veel last van :? erg irritant, maar met briefjes werken gaat op zich nog wel goed :lol:

Sarah heeft de box weer uitgevonden, ze kan er uren in spelen, heerlijk! Echt lief :P heb soms echt van die momenten dat ik alleen maar geniet van Sarah en alles wat ze doet, kroelen, spelen, praten, slapen, ondernemen, heerlijk :) Vergeet dan ook alles om me heen, vooral het huishouden :mrgreen:

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 24 dec 2007 09:59

Dat noemen ze seltief geheugenverlies :mrgreen:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 24 dec 2007 10:04

als ik dingen vergeet omdat ik me bezig hou met Sarah heb ik geen geheugenverlies, maar wíl ik gewoon alleen maar lekker genieten en samen spelen, toekijken wat ze doet ipv het huishouden :mrgreen:
Want ook voor het huishouden heb ik een briefje, wat wanneer :oops: :lol: Anders doe ik 3 keer in de week de badkamer en de keuken nooit :lol:

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 24 dec 2007 10:09

Toch wel gek eigenlijk dat zwanger zijn tegenwordig met geheugenverlies gepaard gaat. Ik ben 5 x zwanger geweest en heb dat nooit gehad.
Maar mijn dochter is echt erg! :D Die vergeet soms gewoon haar schoenen aan te doen als ze naar de kerk gaat :mrgreen:

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 24 dec 2007 10:11

Je bent gewoon vergeten dat je alles vergat....

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 24 dec 2007 10:14

Zou het :? :mrgreen:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 24 dec 2007 12:24

hier geen last van geheugenverlies!!

annet: dat van die boodschappen heb i heel me leven.. dan tel ik ik moet vijf dingen ehbben.. bv melk, eiren, boter, brood, stroop... en dan sta ik met vier dingen in me handen en de vijfde weet ik pas weer als ik htuis kom :lol: maar dat had ik al!!

Terug naar “Archief”