Werken in de zorg...

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 18 dec 2007 20:46

Evelien schreef:Wie draagt er uniformen!??

Waar ik ga werken hebben ze die afgeschaft!

Ja, ik draag ook een uniform. Wij droegen eerst witte uniformen en nu sinds ongeveer twee jaar verschillende kleuren. Je mag zelf kiezen welke kleur, licht geel - roze/ rood, -groen of -blauw. met witte accenten.
Best wel leuk, alleen je lijkt er 3 maten groter in.
We krijgen uniformen na de uren die je werkt ik heb 6 uniformen voor 36 uur en dat gaat best. Voor een broek of rok moet je zelf zorgen.
We zijn over gegaan op kleuren om het iets huiselijker te maken, en staat wel gezellig.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 19 dec 2007 13:11

ik draag wel uniformen. Ik kreeg ze niet meer van het werk omdat ze werden afgeschaft. Inmiddels zijn ze wel een jaar verder en we werken nog steeds in dezelfde uniformen. Ik heb ze zelf gekocht, persoonlijk vind ik het hygienischer om in uniformen te werken. Je kan ze op 90 graden wassen (waar je allemaal mee in aanraking komt :? ) en ik ga echt mijn eigen kleding niet dragen!!!! Moeten ze maar kleedgeld geven........ 8)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 21 dec 2007 00:13

Hoe zit het bij jullie qua kerstpakketten en eindejaarsuitkering?

Ik heb een pakket gehad en een eindejaarsuitkering. De baas heeft die ook nog via reiskosten vergoeding uitbetaald omdat dit in ons voordeel is vanwege de belasting.

Nu hoorde ik dat mijn zusje een kerstpakket heeft gehad in de vorm van een bon van 10 euro.
NIet iedereen schijnt ook een eindejaarsuitkering te krijgen dit jaar. Hoe zit dat bij jullie? Ik krijg nu het idee dat het nog al sterk verschild.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 21 dec 2007 07:41

ik heb gisteren mijn loon en eindejaarsuitkering gehad en het is echt heeeel veel dit jaar bij mij echt heerlijk!
Van mijn oproepwerk heb ik iets uit mogen zoeken van 35euro als kerstpakket en vandaag krijg ik mijn kerstpakket van mijn gewone werk heb wel gezien dat een erg grote doos is ben benieuwd wat erin zit!

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 21 dec 2007 10:09

Ik heb een rugtas op wieltjes gekregen met wat meuk erin, en een kerstbrood.
Daarnaast krijg ik (geloof ik) ook een eindejaarsuitkering, waar ik met smart op zit te wachten. 8)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 21 dec 2007 10:11

ik heb een laptop tas gekregen met spulletjes daarin. Erg lekkere en leuke bruikbare spulletjes.

Gisteravond te horen gekregen dat onze thuiszorg in deze regio nog 2 maanden zorg verlenen en dat het over is.

Net op tijd dus een andere baan.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 21 dec 2007 10:57

Wij kregen een koeltas met een fleecedeken en allerlei eetdingen. Ik vond het erg magertjes!
En we krijgen sowieso een eindejaarsuitkering. Maar dat is toch overal hetzelfde? Iets van 8 % van je loon ofzo? En dat ligt er gewoon aan hoeveel je dat jaar hebt gewerkt.

Tenminste, dat begreep ik op mn werk.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 21 dec 2007 11:11

Mijn zusje heeft amper wat gehad en werkt ook in de zorg. Hoe het met haar eindeljaarsuitkering zit weet ik niet, maar niet overal krijg je dat.

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 21 dec 2007 13:47

ik draag ook uniformen...gelukkig wel. Ook wel logisch in een zkh. Een witte broek met een beige jasje. Heerlijk jasje overigens,met heeeel veel zakken. Enne ik loop ook op crocs. Ik wil niet meer anders. Ik weet nietmeer wat moeie voeten zijn :lol:

Ik krijg morgenmn kerstpakket. Eindejaarsuitkering weet ik eigelijk niet precies. Maar ik zag net dat mn loon een beetje hoog was deze maand dus ik vermoed dat die erbij zit :lol:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Maaike

Berichtdoor Maaike » 21 dec 2007 17:52

Gerdien B. schreef:Nu hoorde ik dat mijn zusje een kerstpakket heeft gehad in de vorm van een bon van 10 euro.

Laat me raden waar ze werkt....

*heeft ook een bon van 10 euries gehad* was voor mij mn oprotpremie..

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 21 dec 2007 17:53

word je ontslagen? of gaan ze de hele opleidingen er toch uitgooien?

en ja.. daar werkt zij ook, alleen heeft zij nu zwangerschapsverlof ;)

Maaike

Berichtdoor Maaike » 21 dec 2007 18:15

Gerdien B. schreef:word je ontslagen? of gaan ze de hele opleidingen er toch uitgooien?

en ja.. daar werkt zij ook, alleen heeft zij nu zwangerschapsverlof ;)

Ik liep daar stage. Maar ze vonden de communicatie tussen mij en mn werkbegeleider niet goed(heel verhaal).
En er zijn idd een heleboel mensen van de opl. eruit gegegooid.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 21 dec 2007 18:19

Flink balen zeg. het is daar op moment wel een enorm zooitje als ik het allemaal goed begrepen heb. Vooral financieel schijnt het ookl nog is ene puinhoop te wezen.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 21 dec 2007 18:20

Wie was jou begeleider als ik het vragen mag?

Maaike

Berichtdoor Maaike » 21 dec 2007 20:47

't is een grote puinhoop. Pas stond ik een keer anderhalf uur alleen op 2 woongroepen(maar ik tel niet mee, en dus stond er niemand)..allemaal onderbezetting. Er is toen iemand van een andere afdeling gekomen..
De werkdruk loopt enorm op..

Wat voor begeleider? Werk of praktijkbegeleider?

Terug naar “Archief”