en hoe denk je over kerstversiering, ik heb gisteren de laatste lampjes opgehangen het word er zo gezellie door

greetz mars
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
rosalie83 schreef:Kerst is dat Jezus kwam, in een wereld vol zorgen en verdriet. Zonder glans en luister, maar in een stal. Kerst is dat de liefde van God tot ons kwam door Zijn Zoon. Praktisch gezien dit jaar: ik zing eerste kerstdag 's morgens met koor in een kerstdienst. Daarna gaan we naar mijn moeder. 's Middags nog een keer naar de kerk en 's avonds komt mijn moeder dan bij ons. Tweede kerstdag 's morgens ook naar de kerk denk ik en de rest van de dag brengen we door met schoonfamilie, wat we gaan doen weet ik nog niet. De kerstboom staat er vanaf vorige week. We weten met z'n allen dat het daar niet om gaat, maar het is wel een gezellig sfeertje, dus daarom hoort het er voor mij wel bij. Kaarsen en waxinelichtjes heb ik al staan vanaf septemberDat hoort voor mij dus niet specifiek bij kerst, maar bij donkere avonden. Het brengt supersfeer. Verder staat er vanaf de eerste adventszondag een standaard met vier adventskaarsen, elke adventszondag gaat er één bij aan.
Dippie schreef:rosalie83 schreef:Kerst is dat Jezus kwam, in een wereld vol zorgen en verdriet. Zonder glans en luister, maar in een stal. Kerst is dat de liefde van God tot ons kwam door Zijn Zoon. Praktisch gezien dit jaar: ik zing eerste kerstdag 's morgens met koor in een kerstdienst. Daarna gaan we naar mijn moeder. 's Middags nog een keer naar de kerk en 's avonds komt mijn moeder dan bij ons. Tweede kerstdag 's morgens ook naar de kerk denk ik en de rest van de dag brengen we door met schoonfamilie, wat we gaan doen weet ik nog niet. De kerstboom staat er vanaf vorige week. We weten met z'n allen dat het daar niet om gaat, maar het is wel een gezellig sfeertje, dus daarom hoort het er voor mij wel bij. Kaarsen en waxinelichtjes heb ik al staan vanaf septemberDat hoort voor mij dus niet specifiek bij kerst, maar bij donkere avonden. Het brengt supersfeer. Verder staat er vanaf de eerste adventszondag een standaard met vier adventskaarsen, elke adventszondag gaat er één bij aan.
Waar lees je dat?
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten