Zoals ze het bij m'n schoonzus en zwager het hebben gedaan. Dat lijkt me zo heerlijk!
Kerkdienst en daarna gelijk een feestje! (met eten enz)
Moderator: Moderafo's
Dan hebben ze geluk gehad dat de politie er niet is achter gekomen. In Nederland kan dit worden bestraft met een geldboete van de 2e categorie (volgens mij iets van 9000 euro maximaal). Overigens is het kerkelijk huwelijk niet toegestaan in NL, in NL is het de inzegening door de kerk van het Burgerlijk Huwelijk. In België mag het als ik het goed heb weer wel.Evelien schreef:Is niet in alle kerken zo!
(bij ons tenminste niet) En m'n schoonzus en zwager zijn 2 maanden later in het gemeentehuis getrouwd!
goshen schreef:Dan hebben ze geluk gehad dat de politie er niet is achter gekomen. In Nederland kan dit worden bestraft met een geldboete van de 2e categorie (volgens mij iets van 9000 euro maximaal). Overigens is het kerkelijk huwelijk niet toegestaan in NL, in NL is het de inzegening door de kerk van het Burgerlijk Huwelijk. In België mag het als ik het goed heb weer wel.Evelien schreef:Is niet in alle kerken zo!
(bij ons tenminste niet) En m'n schoonzus en zwager zijn 2 maanden later in het gemeentehuis getrouwd!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten