De refowebkids [deel 3]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 07 dec 2007 19:25

Ja het was haar eerste.

Zover ik het nu weet gaat het vrij goed.
Enorm blij natuurlijk dat alles nu achter de rug is: wel of geen zwangerschapsvergiftiging, kindje die te weinig bewoog, laatste weken bijna dagelijks naar het ziekenhuis en laatste week echt dagelijks, enorm veel vocht vast gehouden en zo ging het maar door.

Morgen ga ik er heen dus dan weet ik vast meer ;)
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 07 dec 2007 19:45

Fijn dat het goed is gegaan uiteindelijk! Vervelend als de zwangerschap zo moet eindigen. Laat ze nu maar lekker genieten!

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 07 dec 2007 20:18

Gerdien gefeliciteerd met je neefje.... Leuk hoor, en fijn dat ze al zo snel naar huis mochten.
Op die foto lijkt hij echt al veel ouder vind ik.
Lieffffff

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 07 dec 2007 20:46

zoo vanavond even een kerstkaartje gemaakt, vind hem echt mooi, maar jullie zullen nog even moeten wachten tot ze verstuurd zijn 8)

Vandaag is Sarah trouwens 10 maanden, weeg 8300 gram en is 73,5 cm lang!! Ben blij dat het zo goed gaat! Ze eet dan ook als een volwassen 'vent' dus had het eerlijk gezegt ook wel verwacht. Ze is wel onder het gemiddelde, maar dat zal ze wel blijven ook denk :D In elk geval gaat de groeilijn lekker omhoog!!!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 07 dec 2007 21:23

Milan sliep snachts nog altijd met een speen... en dat was altijd een ellende.. want hij was te lui om em zelf op te zoeken.... Hij beet ook altijd alle spenen kapot.. maar nu had ik er een gekocht van difrax.. die ze niet kapot zouden kunnen krijgen!! kostte 5 euro!! maar Milan krijgt natuurlijk alles kapot... Woensdagavond was de speen doormidden!! En ja de winkels waren gesloten... die nacht heeft hij even een oude speen gehad... Gistermiddag heb ik er even met milan over gepraat... en volgens milan kon het niet anders of zwarte piet heeft em meegenomen naar spanje.. ik zei dat Milan nu ook wel een grote jongen was en hij dan vast wel zonder speen kon slapen!!!

en het is goed gegaan!! milan heeft afgelopen nacht geslapen zonder speen!!! en nu ligt hij weer te slapen zonder speen!

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 07 dec 2007 21:46

Zo mooi man dat hij nu zonder speen wil. Kan idd erg lastig zijn als ze 's nachts wakker worden ofzo.
Hopen dat hij het nu volhoudt en er echt vanaf is. 8)

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 07 dec 2007 21:49

lammetje schreef:Ze is wel onder het gemiddelde, maar dat zal ze wel blijven ook denk :D
Als ze op jou lijkt... wij waren altijd de sprietjes ;-). Fijn dat het zo goed gaat allemaal :-)
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 07 dec 2007 21:55

Debor@ schreef:
lammetje schreef:Ze is wel onder het gemiddelde, maar dat zal ze wel blijven ook denk :D
Als ze op jou lijkt... wij waren altijd de sprietjes ;-). Fijn dat het zo goed gaat allemaal :-)

Ja ik vermoed wel dat ze op mij lijkt :lol:

TJ: daarom hebben wij de speen alvast afgeleerd, want een kind wat al kan lopen met een speen [-X :oops: Vind dat echt niet goed, mn broertje had er 5 in bed en als hij ze alle5 niet had was het janken :? Dus vanaf 6 maanden lekker afleren, misschien dat ik bij een volgend kindje de speen helemaal niet geef, maarja je pakt hem zo snel hé :oops: :lol:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 07 dec 2007 22:01

milan mocht em alleen maar in bed... maar dat vind ik nog wel acceptabel...

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 07 dec 2007 22:28

Zow, Jordy begint beetje ziek te worden.
Hij was de hele dag al wat verkouden enz, en haalde hem net om 10 uur uit de kinderwagen en toen deed ik hem pyama aan en toen begon hij te huilen, maar kwam echt eerst amper geluid uit en later een heel klein beetje wat heel vals klonk.
Geef ik hem net de fles... en opeens spuugt ie er een hele bende weer uit.
Schrok wel ff. Probeerde daarna nog even want hij had nog maar 80 van de 130 gedronken maar hij wilde echt niet meer.. hij kuchte daarna nog flink en was om kwart over 10 ook al helemaal in dromenland.
En vanavond om 6 uur had hij ook al gespuugd en niet zo heel veel gedronken, dus ff in de gaten houden.

vind het alleen wel zielig voor dat ventje

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 07 dec 2007 22:48

gefelicteerd gerdien met je neefje Max

Ha lammetje dan weegt Daan idd wel wat zwaarder als Sarah, en ze krijgt echt geen pokon :oops:

Fijn Tj dat Milan het nu zonder speen gaat proberen :lol:

Mirjam beterschap met je neefje

Owja lammetje wat voor autostoeltje het is, geen idee :oops:

Iedereen gehad, :P bel anders de klachten infolijn 0900....

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 08 dec 2007 12:12

:lol: 8)
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 08 dec 2007 12:24

Gerdien gefeliciteerd met je neefje! Wat een mooi kindje zeg!
Heerlijk zo'n kleintje...
Me schoonzus is op sinterklaasavond bevallen van een dochtertje.
Het is een flinke achtponder en iedereen vind haar groot, maar ik vind haar zo klein en ienemienie! :8>
Wat is thomas nu opeens groot, echt een grote neef! 8)
@liefje, thomas groeit ook wel door ja. Maar ik weet niet hoeveel hij nu weegt. Een paar weken geleden woog hij 7,5 kilo. Ik hoef pas in januari weer naar het cb, dus nog ff maandje wachten met wegen.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 08 dec 2007 20:45

Wat weten jullie hiervan:

de slokdarmen en mondje zijn van mijn neefje, na de geboorte neit uitgezogen. Het schijnt dat dit sinds kort niet meer gebeurd bij babytjes vanwege het kunnen raken van bepaalde dingen (wat weet ik niet precies). Het grote nadeel is wel dat mijn neefje nu continu misselijk is en nog steeds binnegekomen vruchtwater ophoest/ spuugt. Hij zit dan echt te kokhalzen.

vraag mij af of het wel erg slim is om niet meer uit te zuigen
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 08 dec 2007 20:50

Oh hebben ze bij Sarah wel gedaan! Per zh en vk verschillend denk. Wel erg vervelend hoor! En sneu voor hem zelf!

Terug naar “Archief”