Moderator: Moderafo's
AikonGirl schreef:Je hebt trouwens van die weggooi-zoogcompressen,
maar toch ook die je kan wassen? Waar kan je die kopen?
Of welke zijn aan te raden?

jamillah schreef:Ik vind BV geven vreselijk. Dat gelek en gestroom als het weer bijna tijd is voor het voeden.
En kan iemand mij precies vertellen waarom je een ander niet de fles kan laten geven??
Wat een gemeut en ge-ophemel allemaal. Laat ieder het lekker voor zichzelf uitmaken. Mijn kinderen sliepen heerlijk door toen ik met de fles verder ging. Heerlijk!

lammetje schreef:
TJ; soms werkt het wel ja, als anticonceptie, maar ik ken genoeg mensen die door de borstvoeding heen zwanger raakte. Onze verloskundige zei na de bevalling nog: als je borstvoeding als anticonceptie gebruikt en zwanger raakt zeggen mensen: dom je weet toch dat het niet echt veilig is, maar als het ondanks een pil of condoom gebeurd vinden ze je zielig
trijntjejohanna schreef:er is toch niemand hier die jou veroordeelt ofzo toch...
lammetje schreef:Natuurlijk mag iedereen voor zich weten of er wel of geen borstvoeding gegeven wordt, maar ik vind het gewoon jammer dat sommige mensen het niet eens probéren!

Acire schreef:Onthouding?

lammetje schreef:ik mag dat toch gewoon jammer vinden!!!! Sorry hoor ik vind dat jullie een beetje snel op de kast zitten als ik mijn mening geef.
lammetje schreef:rosalie83 schreef: Er zijn zat redenen om er niet eens aan te beginnen.
ik zou eigenljk wel wat redenen willen lezen
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] en 58 gasten