De refowebkids [deel 3]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

sela

Berichtdoor sela » 30 nov 2007 09:02

lief allemaal..

z'n haar is alweer goed gegroeid jamillah :mrgreen:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 30 nov 2007 09:15

leuke foto's!!!

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 30 nov 2007 09:51

ik wil ook een kerstkaart!

arm teentje, jij ook met je leuke ideeën. Je kunt je dan wel voor de kop slaan als zoiets gebeurd heee.

Ik zag geen foto van Thomas.

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 30 nov 2007 11:21

Wat een leive foto van Thomas, echt zulke mooie donker ogen heb ie.

En Jamillah jouw foto's van je kids zijn ok erg gaaf, leuk idee om zelf kerstkaart te maken!!! :lol:

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 30 nov 2007 11:54

Wat n lieverds :8>! Gaaf zo die foto Jamillah!
Wat de toekomst brengen moge........

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 30 nov 2007 18:56

zijn er onder jullie die ervaring hebben met het vervoeren van kinderen in een bakfiets? Het lijkt mij wel wat. Dat gehannes met die stoeltjes waar ze bijna niet inpassen met hun dikke winterkleding aan. Eerst de achteropzittende van de fiets halen anders slaat de fiets achterover en dat gedoe meer.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 30 nov 2007 20:48

leuke fotos jamillah! ik heb ook al een foto kerstkaart gemaakt

wat een leuke foto van thomas!!

annet: ik heb geen ervaring met het vervoeren van kids in een bakfiets, maar het lijkt me wel superleuk en handig!! heb er alleen geen last van dat ik diegene achterop er eerst af moete halen!

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 30 nov 2007 21:06

Dank jullie allemaal!

Ja zn haartjes zijn weer lekker gegroeid gelukkig Sela!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 30 nov 2007 21:08

Afbeelding

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 01 dec 2007 12:15

Wat een leuke kerstkaarten jamillah en TJ!
Geweldig dat pakkie bij matteo! haha :lol: :lol:
Hoe gaat het met gerlinde?

Gister naar het 50-jarig huwelijk van me opa en oma geweest. Iedereen vond het leuk om thomas te zien, maar hij vond het niets. Het is duidelijk te merken dat ie nu al wat eenkennig gaat worden. Wanneer een ander hem vast had, zat thomas gelijk rond te kijken waar martien of ik waren.
Uiteindelijk kon Thomas alleen nog maar huilen. Ik dacht eerst puur van vermoeidheid maar even later kotste hij de hele boel er onder. En daarna kon hij zichzelf gelukkig prima vermaken, dus het eten zal ws in de weg hebben gezeten. Alleen heeft hij hooguit een half uur geslapen over de hele middag en avond.
Vanmorgen werd hij pas tegen 10 uur wakker, is een half uurtje op geweest en ligt nu weer te pitten. Hopelijk tankt ie weer gauw bij!
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 02 dec 2007 00:14

pff zeg! Jammer he dat ze eenkennig worden :wink:

kan je nagaan wat zo'n hummeltje eigenlijk wel niet meemaakt op een dag. Kan me voorstellen dat ie wel een beetje gesloopt is, zoveel prikkels die op m afkomen!

Is ie alweer wat bijgetankt ?
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 03 dec 2007 12:01

kwebbel schreef:pff zeg! Jammer he dat ze eenkennig worden :wink:

kan je nagaan wat zo'n hummeltje eigenlijk wel niet meemaakt op een dag. Kan me voorstellen dat ie wel een beetje gesloopt is, zoveel prikkels die op m afkomen!

Is ie alweer wat bijgetankt ?

Nou hij was aardig gesloopt inderdaad. Zaterdag is hij over de hele dag nog geen twee uur op geweest. Ook zondag heeft hij meer geslapen dan normaal, maar volgens mij is hij nu weer redelijk bijgetankt gelukkig.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 03 dec 2007 13:23

leuke kerstkaarten!
Lieve foto van Thomas.

Met Simon gaat het weer goed dank jullie wel.
Hij is aardig ziek geweest en gaf later nog een allergische reactie op de antibiotica, maar is weer helemaal opgeknapt en op het moment bunkert hij als een bouwvakker, krijgt nu dan ook fruit en pap.
Ook Christiaan gaat weer goed, maar heeft nu last van zijn laatste hoektand die door moet komen. Ik probeer een uitnodiging voor zijn verjaardag te maken, maar hij weigert om met een feesthoedje en slingerts etc op de foto te gaan. vandaag en morgen ga ik het nog eens proberen, maar heb voor de zekerheid al wat foto's genomen van Simon met een hoedje ed (die protesteert nog niet zo hard :wink: )en een schoolbord waar dan op staat dat zijn grote broer twee jaar wordt.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 03 dec 2007 20:02

Milan was vanmiddag in paniek!! wij waren naar de winkel geweest met de duowagen... toen we thuiskwamen had ik milan eruit gehaald en die was zn jas aan het uittrekken.. toen heb ik (zonder dat milan het blijkbaar zag) Matteo er uitgehaald.. en met Matteo op mn arm (met de rug naar milan toe) was ik bezig de duowagen in te klappen... Milan zag de duowagen ingeklapt worden.. en ineens roept hij: mama, mama, matteo zit nog in... ooh die arme jongen dacht dat ik de buggy inklapte met zn kleine broertje er nog in... Toen ik me omdraaide zei hij opgelucht: ooh daar Matteo... AfbeeldingAfbeelding

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 03 dec 2007 20:08

:mrgreen:

Terug naar “Archief”