ik maak mezelf al meer als een jaar gek door verliefdheid

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 27 nov 2007 16:20

Dat heb ik zelf wel gemerkt toen mijn verkering uit ging. Ik heb besloten dat ik eerst tevreden wilde gaan zijn met het 'alleen' zijn voor ik een nieuwe relatie aan zou willen gaan.
VOlgens mij is dat ook wel nodig. Anders kun je volgens mij niet helemaal neutraal nadenken over die persoon en een eventuele relatie. Dat kan met verliefdheid sowieso niet echt, maar als je ook nog eens zoooo graag een relatie wilt, krijg je misschien verkeerde redenen om en relatie te beginnen.
Succes
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 01 dec 2007 16:57

Dippie schreef:@ Annette:

Hmm...beetje balen hoe je je voelt! Ik herken er wel iets in.. Onze verkering ging namelijk niet zo heel erg lang na elkaar uit. Wat mij erg heeft geholpen is om veel afleiding te zoeken. Juist ook als het al langer geleden is, omdat je dan idd graag die lege plek weer gevuld zou willen zien. Maar echt waar.....probeer daar niet op te focussen!! Het kan dan namelijk gebeuren dat je weer zo graag verkering wil hebben, dat je een jongen wel leuk vind en hij jou óók....maar dat het eigenlijk toch niets kan worden.....Als je heel graag verkering wilt, zie je deze dingen waarschijnlijk niet omdat je dan je kans wilt grijpen... Snap je een beetje wat ik bedoel?
Ook al wil je nog zo heel graag verkering.....denk alsjeblieft goed na voordat je eraan begint. Je hebt nu ervaring, weet hoe het ook kán gaan... Ik had dat ook en ik heb er wel van geleerd. Gelijk al, ik wilde namelijk (als ik een jongen leuk zou vinden en hij mij) die jongen eerst beter leren kennen voordat ik uberhaupt aan een relatie zou beginnen. En gelukkig was dat zo....Ik kon hem namelijk uit mn vriendengroep (die ik eigenlijk door hem hem gekregen toen het net uit was).
Nogmaals: Ik weet hoe je je op sommige momenten kan voelen, maar probeer ook nog ff te genieten van het vrijgezel zijn! Zeker als je nu helemaal zeker weet dat het tussen jou en je ex nooit meer wat zou kunnen worden, geniet er dan nog ff van!
En heuswaar...op ieder potje past een deksel....ook op de jouwe!!!

Sterkte iig!!! HUGHUG!!

Dankje! Het is niet zo dat ik perse binnen een bepaalde tijd weer een nieuwe relatie moet/wil hebben. En ik de eerste en beste jongen maar 'neem', om het zo maar ff te noemen. Heb veel van me relatie met me ex geleerd, en in me evt. nieuwe relatie zal het er heel anders aan toe gaan. Maar op sommige momenten word ik gewoon ff helemaal gek van mezelf, denk ik terug aan tijd die ik met me ex heb gehad en komt het verlangen zo erg na boven dat ik mezelf er helemaal mee gek maak. En heus, iedere jongen die ik tegen kom keur ik niet, of hij wel bij mij zal passen of niet!

En soms kan ik er ook wel van genieten om vrijgezel te zijn, maar op sommige momenten maak ik mezelf er helemaal gek mee en dan word het verlangen alleen maar groter.

Moet soms wel lachen om 1 van de cliënten van een andere groep, komt hij een bewoner ophalen van mijn groep. Roept die ha lieverd ben je er ook weer. Heb ik n rok aan, dan is het wat heb je een mooi rokje aan. Ik ga met je trouwen, ben verliefd op jou :mrgreen:......
Wat de toekomst brengen moge........

denon
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor denon » 02 dec 2007 00:40

herken het , het is gewoon knap waardeloos , veel afleiding zoeken helpt (bij mij tenminste)en niet weer opnieuw beginnen met een ander voordat je er voor jezelf uit bent .(want ws neem je dan verkering omdat je zo graag wilt , is mi ook niet goed)
en onthoud wat hier ooit eens gezegd is : huwelijken worden in de Hemel gesloten !

Terug naar “Archief”