Moderator: Moderafo's
SimonT schreef:hehe en het rare is als ik met nieuwe mensen zit te chatten dan vragen ze zich na 5 minuten af hoe het in vredesnaam mogelijk is dat ik nog geen vriendin heb
Marnix schreef:Daatje123 schreef:Of van die jongens die altijd het net iets erger hebben als je iets verteld wat je heb meegemaakt. Of gewoon niet luisteren... O, heb je dat verteld? Wist ik niets van... GRRR
Hm wat? |
Ohh...
ja dat heb ik ook wel eens gehad.. maar dan was het nog erger!
Russell schreef:SimonT schreef:hehe en het rare is als ik met nieuwe mensen zit te chatten dan vragen ze zich na 5 minuten af hoe het in vredesnaam mogelijk is dat ik nog geen vriendin heb
Als dat alleen met nieuwe mensen zo is zegt dat genoeg.
Marnix schreef:sowieso, je gaat toch niet op een chatbox op zoek naar een leuke partner
Net zo ernstig is dat. Als ze na 5 minuten chatten zeggen dat ze niet snappen dat je nog geen vriendin hebt tekent dat gelijk maar weer de kortzichtigheid.
Alsof die mensen na 5 minuten een reeel beeld van je hebben. Ze weten niet hoe je er uit ziet, hoe je in het dagelijkse leven bent etcetera. Alsof je op een chatbox een heel reeel beeld van iemand krijgt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten