Verhuizen????

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 16 nov 2007 15:47

ajl schreef:Lalage...hebben jullie nog een bouwkeuring laten doen? Kwamen daar nog veel punten uit?

Mijn schoonvader heeft gekeken. Er kwam niet zoveel uit: een raam sloot niet goed, een krasje in glas en het glas van de puien is niet goed, maar dat laatste wisten we al.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 17 nov 2007 08:19

Nou ik heb voor twee maanden (januari en februari) woonruimte (kamer bij mensen in huis) en kan daaruit op zoek naar eigen woonruimte.

Succes met verhuizen enzo.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 17 nov 2007 09:16

Vind je het niet jammer dat je dan 2 keer zo kort achter elkaar moet verhuizen? Ik zou daar niet vrolijker van worden.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 17 nov 2007 21:38

Gerdien B. schreef:Vind je het niet jammer dat je dan 2 keer zo kort achter elkaar moet verhuizen? Ik zou daar niet vrolijker van worden.

Uhm wat ik mee moet verhuizen is: m'n kleren, wat keukenspulletjes (bestek/borden/kopjes) en verder niet veel. De rest gaat in de opslag!.

Bed, buro, kasten heb ik niet nodig. Dus hoef ik eigenlijk niet 2 keer te verhuizen. :wink:

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 17 nov 2007 21:54

Dat zal dan wel schelen in verhuizen. hoop dat je er gauw een definitief plekje vind
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 18 nov 2007 09:57

Het is gelukt! Het viel allemaal reuze mee, in een uurtje was alles ingeladen. We hebben het best gezellig gehad. Borkdude is alleen wel tot diep in de nacht opgebleven om internet werkend te krijgen... maar zoals je ziet werkt het nu. Het grote uitpakken kan beginnen.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 18 nov 2007 12:54

gefeliciteerd! Geniet ervan! Wel een lekker gevoel dat je nu 1 plek hebt waar je aan het werk kan!

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 18 nov 2007 19:08

Lalage: je moet je woonplaats nog ff veranderen! Hoezo zijn jullie verhuisd naar Amersfoort of heeft dat te maken met jullie werk?

AJL: Wij gaan 27 december verhuizen.

Wij hebben al een nachtje geslapen in ons nieuwe huis. Dirk heeft ons vrijdagmiddag opgehaald en beddegoed enz. meegenomen en op provisorische manier daar geslapen. De 2 kleintjes in een campingbed, groteren op tuinstoelkussens op de vloer en Dirk en ik samen, heel knus, op een 1 persoonsluchtbed!

Maar wat een koud huis!!!. Er zit nu alleen een gaskachel in de keuken. Wij laten cv aanleggen. Hoop dat het dan minder koud is daar, maar daar heb ik wel goede hoop op. Ook is bijna overal enkel glas, denk dat we daar maar dubbel glas indoen. We hadden een slaapkamer behangen, de ramen waren helemaal nat en aangeslagen. Vinden we beetje vies staan. Komt er toch weer ff extra bij. :(

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 18 nov 2007 19:34

Annet, ik heb het veranderd. We zijn hier gaan wonen omdat het dichter bij onze bands en onze families is. Voor mijn werk maakt het niet veel uit (wel iets dichterbij) en Borkdude moet nu wel een stuk verder reizen, maar hij kijkt uit naar ander werk. We moesten sowieso weg uit het appartement in Amsterdam omdat het onderhuur was. Verder wonen we hier vlakbij het mooie oude centrum met veel winkels en in Amsterdam is dat natuurlijk lastiger te realiseren.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 18 nov 2007 19:40

En Amersfoort is een errug leuke winkelstad en heeft ook een mooi oud centrum. Heb daar op school gezeten dus ken die stad wel beetje.

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 19 nov 2007 19:57

Heej Annet!

Ben je die Werkendammers nu eindelijk zat? ;)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 20 nov 2007 08:23

Wij zijn nu 2 dagen in het huis bezig geweest en schiet echt op! Waren zaterdag met 8man bezig! 3 slaapkamers is al het behang er al af! nog 1 te gaan!
beneden zijn alle plafonds al geschilderd en alle plinten eraf en alle lambrisering (weet niet of ik het god schrijf) is geschuurd!
straks ga ik verf ophalen en begin ik met schilderen in de woonkamer wordt echt geweldig mooi!
En het huis is zo ruim! heerlijk! vanavond komen der in elk geval weer 4 mensen helpen dus dat schiet op

zal proberen vande week foto s te plaatsen

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 20 nov 2007 10:46

Fijn dat het zo lekker gaat Liefie!

Wij gaan niet verhuizen, maar zijn wel druk aan het verbouwen: zijn al een paar maanden met de badkamer, wc en bijkeuken bezig. Gisteren heb ik de vloer gevoegd, en nu heb ik spierpijn.... auw!! :mrgreen: Gelukkig komt nu het einde in zicht :D .

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 nov 2007 10:53

hier komt geen einde aan!!!!

poeh en alle vrije tijd die ik heb en de weekenden ben ik bezig met inpakken opruimen weg gooien afwassen etc.

28 december heb ik de eindinspectie en sleuteloverdracht!

Dus ik slaap in de laatste week van december bij m'n ouders zodat we alles kunnen oververhuizen naar de opslag!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 20 nov 2007 15:52

Wij moeten enorm wennen... alles wat op de automatische piloot ging is nu anders, zoals 's ochtends je kleren opzoeken en ontbijt maken en naar je werk gaan. Echt vreemd!
Verder is het moeilijk warm te krijgen in huis. Hopelijk verandert dat als onze onderburen verhuisd zijn... ik sprak iemand die op de zevende verdieping woont (wij op de eerste) en die had het bloedheet!

Terug naar “Archief”