bij mij is dat zo ja! ik slik meestal in de zomer een paar maanden de pil (juni-september) daarna stop ik en dan ben ik heel regelmatig ongesteld elke maand. Maar als ik heel erg gestresst ben ofzo, wordt het weer onregelmatig en ga ik weer ff de pil slikken!
Dan moet je cyclus er wel naar willen luisteren. Ik zou morgen moeten stoppen met de anti conceptie maar al een paar dagen rommelt het en nu is de menstruatie al op gang gekomen door de anti conceptie heen
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!
Zeg, moeten jullie ook regelmatig naar de huisarts voor gyn onderzoek, borstonderzoek en bloeddrukmeting bij gebruik anticonceptiepil??? Ik vind het ergens toch een beetje vreemd. Is mijn huisarts soms raar?
Ik moest na een maand, half jaar en jaar terug voor controle en daarna nooit meer wat gehoord. Die controle bestond overigens alleen maar uit bloeddruk meten en vragen of ik me er goed bij voelde. Verder niks.
rosalie83 schreef:Ik moest na een maand, half jaar en jaar terug voor controle en daarna nooit meer wat gehoord. Die controle bestond overigens alleen maar uit bloeddruk meten en vragen of ik me er goed bij voelde. Verder niks.
nog nooit iets van gehoord, maar ik slik hem nog geen jaren ofzo
vind het idd een beetje vreemd klinken, maar zou kunnen.
Ik kreeg hem zo mee met een herhaalrecept erbij, en moest alleen terug komen als ik niet tevreden was met het resultaat of als ik last van bijwerkingen zou krijgen.
'En wat hebt gij, dat gij niet hebt ontvangen?' 1 Korinte 4:7
Ik hoorde pas van een Gynaecoloog uit Australie die raadde aan om ieder halfjaar één of twee maanden de pil niet te nemen, omdat jaren achterelkaar de pil slikken je lichaam 'lui' kunnen maken. Regelmatig stoppen zorgt ervoor dat de eierstokken actief blijven, aldus deze arts....
Laatst gewijzigd door Haai op 15 nov 2007 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik gebruikte eerst nuvaring en had nergens last van. Helaas moest ik overstappen op de pil en dat gaf in het begin wel wat klachten, ik had last van ochtendmisselijkheid. Verder weet ik het niet meer zo goed, wel dat ik er echt beroerd van was. Gelukkig verdween het binnen een paar weken. De dokter had gezegd dat als ik na drie maanden nog klachten had dat ik dan moest terugkomen.